شما باید دستور مربیان و حرف‌هایی را که به شما می‌گویند اجرا کنید؛

کی‌روش: وقتی لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن می‌کنید، نگاه‌های زیادی به سمت شما است

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۱۱۲۴
کی‌روش: وقتی لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن می‌کنید، نگاه‌های زیادی به سمت شما است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در تمرین تیم جوانان دقایقی برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز کی‌روش در تمرین تیم فوتبال جوانان در مرکز ملی تیم‌ های فوتبال حاضر شد و دقایقی کوتاه برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

کی‌روش خطاب به ملی‌پوشان جوان فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید وقتی لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن می‌کنید، نگاه‌های زیادی به سمت شما است. در درجه اول، مربیانی که شما را برای پوشیدن لباس تیم ملی انتخاب کردند و سپس خانواده‌های‌تان. مطمئنا وقتی شما لباس تیم ملی را بر تن می‌کنید. هم تیمی‌های‌تان و هوادران به شما اعتماد کافی دارند.

او ادامه داد: در نهایت این افراد را نا امید نکنید.به خودتان فکر نکنید. شما باید دستور مربیان و حرف‌هایی را که به شما می‌گویند اجرا کنید. نگاه هواداران به سمت شما است.حواستان به این مطالب باشد. همیشه روحیه جنگجویانه داشته باشید. مهم‌ترین مطلب این است که شما باید به خودتان افتخار کنید و کاری را انجام دهید که تیمتان به شما افتخار کنند. نتیجه بازی در دستان خداوند است. بازی که تمام شد، باید مطمئن باشید که کاری کرده‌اید که بازیکنان، خانواده و هواداران به شما افتخار کنند.

در این جلسه تمرینی علاوه بر فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم جوانان، مارکار آقاجانیان، مدیر تیم‌های ملی ۱۸ تا ۲۳ سال ایران، کی‌روش را همراهی می‌کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز