روشن در غرفه برنا؛

مشکل منصوریان این بود که هر چه گفت، گفتند باشد!/شفر، شخصیت را از برانکو یاد بگیرد!

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۲:۵۷
کد خبر: ۶۳۱۱۸۱
مشکل منصوریان این بود که هر چه گفت، گفتند باشد!/شفر، شخصیت را از برانکو یاد بگیرد!
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:من اعتقادم این است که استقلال و پرسپولیس باید بهترین مربیان روز دنیا را داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری برنا بازدید کرد ، این پیشکسوت استقلال درباره مشکل گلزنی استقلالبه خبرنگار ما گفت: در درجه اول این سوالی است که از آقای منصوریان باید بپرسید، اما تمام این ها به عدم مدیریت برمی گردد. مدیریت این نیست که همه کارها را بگوید من می کنم. مدیر باید مدیریت کند و در تمام امور باشگاه بازوهای قوی انتخاب کند، مثل کمیته انضباطی، اخلاقی، فنی ، جوانان، آکادمی و... وظیفه کمیته‌ها این تست که کارها را انجام و به مدیریت گزارش بدهند تا مسائل مختلف حل و فصل شوند. یک حرف غلط و اشتباه زده شد که آقای منصوریان هر که را خواست ما آوردیم. شاید او نظرش چیزی بوده که به نفع تیم نبوده است. مثل وضعی که الان استقلال پیدا کرده است. چه کسی این خریدها را تایید کرد؟! اگر اتفاقی که در باشگاه می افتد، خوب باشد مدیر خوب است و بد باشد مدیر بد است! مشکل منصوریان این بود که هر چه گفت، گفتند باشد! این ظلمی بود که مدیریت استقلال به منصوریان کرد.

او درباره آینده استقلال با شفر اظهار داشت:شفر را من از 17-18 سال پیش در دبی می‌شناسم. او در آن زمان نظرش روی جوانان خوب بود اما حالا 17- 18 سال پیر شده و سنش بالا رفته است. امیدوارم او بتواند در استقلال هم این‌حسن را داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی استقلال در لیگ می توانیم امیدوار باشیم: الان خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم، اما در جام حذفی می‌شود با 5 و 6 بازی به قهرمانی رسید. نکته‌ای را هم باید در‌مورد شفر بگویم،هیچ وقت ندیدم یک مربی آلمانی این قدر حرکات غیرفوتبالی کنار زمین داشته باشد و مثلا سوت بزند. به نظرم مربی باید خیلی سنگین باشد. برانکو را ببیند. به نظرم ‌او انسان با شخصیتی است ‌و شفر باید این‌مساله را از او یاد بگیرد! شخصیت یک باشگاه و یک تیم را کارهایی که مربی اش انجام می‌دهد، نشان می‌دهد. برانکو یک دکتر روانشناس است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:یک مساله کلی در فوتبال است که شما اگر بخواهید تیمی را آماده کنید باید علاوه بر قدرت بدنی، مسائل روحی و روانی را هم در نظر بگیرید. برانکو در پرسپولیس این موضوع را به خوبی پیاده کرده و اداره می‌کند. من اعتقادم این است که استقلال و پرسپولیس باید بهترین مربیان روز دنیا را داشته باشند.

 

نظر شما