با اعلام رئیس انجمن پارا اسکی؛

چهار اسکی باز به کمپ آلمان اعزام می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۶:۵۷
کد خبر: ۶۳۱۲۷۷
رئیس انجمن پارا اسکی ایران در پایان مسابقات بین المللی رول اسکی از اعزام چهار نماینده ایران به کمپ آلمان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عیسی ساوه شمشکی درباره مسابقات بین المللی رول اسکی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: فدراسیون اسکی نخستین دوره مسابقات بین المللی رول اسکی را در روزهای هفتم و هشتم آبان ماه و تحت نظر نماینده فدراسیون جهانی اسکی برگزار کرد. سه ورزشکار ما هم که می خواهند در ماده کراس کانتری اسکی صحرانوردی تمرین کنند در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: ابوالفضل خطیبی، مهدی حسین زاده و الهه قلی پور در این مسابقات شرکت کردند که ابوالفضل خطیبی عنوان قهرمانی را کسب کرد. مهدی حسین زاده و الهه قلی پور هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در مجموع مسابقات هم خطیبی در میان بیست ورزشکار شرکت کننده هشتم شد و قلی پور هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

رئیس فدراسیون پارا اسکی ایران درخصوص ابوالفضل خطیبی اظهار داشت: خطیبی ورزشکاری از استان مازندران است که در رشته های کشتی، شنا، دوی ۴۰۰ متر و اسکی آلپاین فعالیت کرده و قصد دارد در اسکی صحرانوردی هم فعالیت کند. خطیبی با یک هفته تمرین در مسابقات شرکت کرد و عنوان هشتم را در میات بیست شرکت کننده به دست آورد.

ساوه شمشکی گفت: قصد داریم ابوالفضل خطیبی، مهدی حسین زاده، حسن میرزاحسینی و الهه قلی پور، چهار ورزشکار، دو مربی و یک داور را به کمپ آلمان اعزام کنیم. ورزشکاران از ۲۰ تا ۲۸ دی ماه در این کمپ شرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز