چمنی که باید باعث افتخار ما باشد، باعث شرمندگی ما شد؛

گل‌محمدی: می‌توانیم ۸ یا ۹ بازیکن جدید بگیریم/ بضاعت بازیکنان ما در این حد است

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۱:۰۷
کد خبر: ۶۳۱۶۵۲
گل‌محمدی: می‌توانیم ۸ یا ۹ بازیکن جدید بگیریم/ بضاعت بازیکنان ما در این حد است
سرمربی تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم گرفتن امتیاز از تیم خوب ذوب آهن کار بزرگی بود که بازیکنان ما انجام دادند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌ محمدی سرمربی تراکتورسازی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی تحت تاثیر وزش باد بود و باد بر شرایط مسابقه تاثیر منفی گذاشت. بازی برای هر دو تیم سنگین بود و موقعیت زیادی نداشت. قبل از بازی، سه بازیکن ما حاتمی، فاخر تهامی و نادری دچار بیماری شدند و روز قبل از بازی مجبور به خارج کردن آن‌ها از ترکیب شدیم. در این شرایط، فکر می‌کنم گرفتن امتیاز از تیم خوب ذوب آهن کار بزرگی بود که بازیکنان ما انجام دادند. بازیکنانم با جان و دل بازی کردند. جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که هر چه در توان داشتند، ارائه کردند. بضاعت بازیکنان ما در این حد است و هر آن چه در توان‌شان هست را در زمین پیاده می‌کنند. در این زمین بازی کردن سخت است. چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) وضعیت خوبی ندارد.

او ادامه داد: بعد از ما یک تیم لیگ یکی روی این چمن تمرین می‌کند. مربیان این تیم دوستان ما هستند اما تصور این که این تیم مال تبریز است و باید روی این چمن بازی یا تمرین کند، دیدگاه خوبی نیست. در شهرهای دیگر این‌گونه نیست و یکی، دو ماه دیگر باید در آسیا بازی کنیم. این چمن آبروی شهر تبریز است اما متاسفانه از وضعیت نامساعدی برخوردار است و کار کردن روی آن سخت است. چمنی که باید باعث افتخار ما باشد، باعث شرمندگی ما شده است. اگر شرایط این‌گونه باشد، در نهایت در این ورزشگاه بازی نمی‌کنیم و مجبوریم ورزشگاه اختصاصی خودمان را برای میزبانی از بازی‌ها آماده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره موقعیت‌های از دسته رفته تیمش در دقایق پایانی گفت: مهاجمان ما باید قدر موقعیت‌ها را بدانند ولی این که در زدن ضربات نهایی بی‌دقت هستند بیشتر به تمرکز نداشتن آن‌ها در آن لحظه بر می‌گردد و  این موضوع باعث می‌شود اعتماد به نفس تیمی پایین بیاید. کاری که از دست ما بر می‌آید این است که تمرینات بیش‌تری داشته باشیم تا از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیمش امروز ترسی پنهان از حریف داشته است و خوشحالی مربی تراکتورسازی از گرفتن یک امتیاز در بازی خانگی چندان خوب نیست، گفت: روز قبل از بازی سه بازیکن ما دچار مشکل شدند و ما روی آن‌ها حساب کرده بودیم. سخت است که برای سه بازیکن جایگزین پیدا کنیم. قبول کنید که این مشکلات در تیم ما وجود دارد. بازیکن ۱۸ ساله ما امروز برای اولین‌بار در عمرش در لیگ برتر بازی کرد. مجبور شدیم مسلمی‌پور را هم با ۱۹ سال سن وارد زمین کنیم. دوست دارم در همه بازی‌ها برنده باشیم و از بابت گرفتن یک امتیاز خوشحال نیستم. چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. از شما ممنونم که همیشه تیم ما را حمایت کردید.

گل محمدی درباره این که اعتماد کردن بیش از حد به گروسیان جفا در حق دروازه‌بان‌های دیگر تیمش نیست؟ گفت: دروازه‌بان‌های دوم و سوم ما از تیم امیدمان هستند. گروسیان امروز خیلی خوب بازی کرد. ما باید اندازه داشته‌های‌مان توقع داشته باشیم. گروسیان نسبت به بازی های قبل پیشرفت زیادی را نشان داد. شما شاید از داخل تیم خبر نداشته باشید و ما با چشمان‌مان پیشرفت او را می‌بینیم. از عملکرد او راضی هستیم و لیاقت این اعتماد را دارد. این موضوع انتقاد خیلی تندی بود. احتیاج به کار کردن داریم و باید تمرینات زیادی انجام دهیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره فهرست خرید تیمش در نیم فصل دوم گفت: خیلی زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. ما می‌توانیم هشت یا نه بازیکن جدید بگیریم. تا نقل و انتقالات نیم فصل دوم زمان زیادی باقی مانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز