دبیر فراکسیون ورزش و جوانان در گفتگو با برنا:

عملکرد دکتر سلطانی‌فر خوب بوده است/ شتاب تاسیس سمن‌ها را باید به فال نیک گرفت

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۵:۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۳۲۰۸۹
عملکرد دکتر سلطانی‌فر خوب بوده است/ شتاب تاسیس سمن‌ها را باید به فال نیک گرفت
یوناتن بت کلیا گفت: شاید یکی از مثبت ترین کارهای سلطانی فر را باید حمایت از ورزش بانوان، بویژه حضور بانوان ایرانی در رویدادهای جهانی با پوششش اسلامی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و جوانان و نماینده اقلیت دینی آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون عملکرد یک ساله وزیر ورزش و جوانان گفت: به اعتقاد من در این یک ساله ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته است، ما در بسیار از رشته ها تعاملات خوبی با جهان پیدا کردیم و در رشته پر هواداری مانند فوتبال بدون امام و اگر راهی جام جهانی شدیم.

وی افزود: شاید یکی از مثبت ترین کارهای دکتر سلطانی فر را باید حمایت از ورزش بانوان، بویژه حضور بانوان ایرانی در رویدادهای جهانی با پوششش اسلامی دانست، شما ببینید همین دختران بسکتبال چه پتانسیلی دارند، به نظر بنده باید این روند ادامه داشته باشد و ما در مجلس هم از این موضوع کاملا حمایت می کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش در ادامه افزود: تاسیس سمن ها در نقاط مختلف کشور در یک سال گذشته شتاب بسیار خوبی گرفته و این موضوع را باید به فال نیک گرفت،چرا که قطعا این کار حضور مردم و کمک مردم در بخش جوانان را نهادینه می کند.

بخش دیگر صحبت های عضو کمیسیون عمران مجلس درباره موضوع حق پخش تلوزیونی، اظهار کرد: شخص وزیر در این رابطه موضوع را پیگیری کرده، بنده به شخصه از زحمات آقای سلطانی فر باید تشکر کنم، البته دوستان در مجلس هم این موضوع را پیگیری می کنند و بنده معتقدم این موضوع باید هر چه زودتر حل و فصل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درباره عملکر یکساله وزیر ورزش فکر می کنم یک موضوع مهم است که باید مطرح کنم، دکتر سلطانی فر به خوبی اتفاقات مختلف ورزشی را رصد می کند و جایی اگر نیاز به تذکر یا تشویق باشد این کار را انجام می دهد و فکر می کنم تعامل این وزارتخانه با فدراسیون ها و باشگاه ها در یک سال گذشته بیشتر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز