از اعتماد سلطانی‌فر تشکر می‌کنم؛

فرامرزیان:اولویت جوانان به ‌اعتقاد بنده باید همانند ورزش باشد

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۸:۲۵
کد خبر: ۶۳۲۴۰۹
فرامرزیان:اولویت جوانان به ‌اعتقاد بنده باید همانند ورزش باشد
معاون توسعه منابع انسان وزارت ورزش و جوانان، گفت: در بحثی دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد رویکرد برنامه محور است.اولویت جوانان به اعتقاد بنده باید همانند ورزش باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع انسانی در گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان حضور یافت.

وی گفت:ابتدا باید از اعتماد دکتر سلطانی فر تشکر کنم و امیدوارم بتوانم در موفقیت های وزارت ورزش و جوانان سهم کوچکی داشته باشم. در اولویت اول بحث های مطرح شده منابع مالی است. با تجربه ای که در وزارت کشور داشتم به خوبی با نقطه به نقطه استانهای سراسر کشور آشنا هستم.

فرامرزیان بیان کرد: در تمام حوزه های منابع انسانی وقت گذاشتم و ۸ سال در این زمینه مطالعه داشتم. در کشورمان منابع انسانی و ظرفیت های بسیار مناسبی دارم. مدیریت منابع بسیار حائز اهمیت است. حل مشکلات حوزه منابع انسانی با مشورت همه صاحب نظران و کارشناسان از ضروری ترین اقدامات خواهد بود.

فرامرزیان ادامه داد:در بحث ساختار و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان هم کارگروهی تشکیل میدهیم تا بتوانیم مسائل و مشکلات را بررسی و حل کنیم. در بحثی دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد رویکرد برنامه محور است.اولویت جوانان به اعتقاد بنده باید همانند ورزش باشد.

وی در پایان گفت: امیدورام مجموعه اطلاعاتی برای تحقق رویکرد برنامه ای در  تمام حوزه وزارت ورزش و جوانان نیاز است با همکاری واحد مربوطه از طریق اشتراک گذاری انجام شود و امکان انتقال تجربه فراهم شود

نظر شما