زهرا اینچه درگاهی در گفتگو با برنا:

برنامه‌ریزی مفصلی را برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته‌ایم/ به دنبال ثبات و پایداری هستیم

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۳۳۵۴۷
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای بازی های آسیایی جاکارتا تدارک مفصلی دیده ایم و اردوهای منضبط تیم ملی به صورت متمرکز از شهریور ماه تشکیل شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز روسای 4 فدراسیون ورزشی در جلسه مشترک ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با وزیر ورزش و جوانان شرکت کردند و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فدراسیون های خود شانس کسب مدال رشته های مذکور در بازی های آسیایی را تشریح کردند.

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک بعد از پایان این جلسه اظهار داشت: این جلسه در مورد بازی های آسیایی جاکارتا بود و پیش بینی‌های فدراسیون‌ها برای این مسابقات اعلام شد و اینکه در صورت موافقت در بازی های آسیایی جاکارتا به چه شکلی خواهد بود و تخمین از موقعیت ها و جایگاهی که می توانند داشته باشند.

وی همچنین درباره ژیمناستیک به عنوان یکی از رشته‌های پایه که در مسابقات حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: ژیمناستیک ورزشی دیربازده است. فکر می کنم ثبات و پایداری در ژیمناستیک یکی از اصولی است که مورد نیاز است و از برنامه هایی است که باید در طول زمان استمرار داشته باشد تا زمانی که به نتیجه برسد. یکی از تلاش های ما در بدو ورود این بود که ساختار و چارت با برنامه ریزی های فدراسیون ها مطابق با چیزی که در جهان جریان دارد انجام دهیم و برنامه ها به گونه ای باشد که اگر بعد از 4 سال فرد دیگری جایگزین شد ادامه دهنده این راه باشد نه اینکه برنامه را به صفر برساند.

درگاهی گفت: علمی بودن و اصولی بودن و به روز بودن این گارانتی را ایجاد می کند که انشالله در طول زمان پایدار باقی بماند. برنامه های فدراسیون ژیمناستیک برنامه هایی است که مقداری برای المپیک 2020 دیر شده است اما تلاشمان را همچنان می کنیم و برای بازی های آسیایی جاکارتا تدارک مفصلی دیده ایم و اردوهای منضبط تیم ملی به صورت متمرکز از شهریور ماه تشکیل شده و همچنان ادامه دارد. پیش بینی اردوهای خارج از کشور هم داشتیم و انشالله مجموع این‌ها این امیدواری را ایجاد می کند که رتبه ای را بین ششم تا هشتم کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز