رقابت خیلی خوبی داریم که باعث می شود هر روز بهتر بازی کنیم؛

مظاهری:تمام تلاشمان را می کنیم تا لبخند به هواداران هدیه دهیم

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۳۳۵۹۹
مظاهری:تمام تلاشمان را می کنیم تا لبخند به هواداران هدیه دهیم
دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: در روزهای ابتدایی تمرین کمی خسته بودم اما برنامه آماده سازی کارکنان به من انرژی کافی داد و الان حالم بسیار خوب است و آماده کمک به تیم هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرشید مظاهری درباره اردوی تهران گفت: کار در روزهای ابتدایی بسیار فشرده بود. کمی خسته بودم اما برنامه آماده سازی به من انرژی کافی داد و الان حالم بسیار خوب است و آماده کمک به تیم هستم. همه اینها بخاطر کار قوی و نظمی است که در اینجا وجود دارد.

دروازه بان تیم ملی در ادامه درباره اینکه ایران دروازه بانان خوبی دارد که برای اردو نیز انتخاب شده اند گفت: رقابت خیلی خوبی داریم که باعث می شود هر روز بهتر بازی کنیم. باید بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. زمانی برای تلف کردن نداریم. این روش باعث پیشرفت یک بازیکن می شود و بهترین موضوع برای تیم ملی است. من از بودن در اینجا بسیار خرسندم و تلاشم را می کنم تا به این اعتماد پاسخ دهم.

وی در پایان گفت: از تمام هواداران می خواهم که به ورزشگاه بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. تمام تلاشمان را می کنیم تا لبخند و خوشحالی را نه تنها به هواداران در اروپا بلکه به آنهایی که در ایران هستند نیز هدیه دهیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز