واقعیت‌هایی درخصوص مدیریت پرسپولیس؛

تکذیب شایعات داغ پیرامون قرمزهای پایتخت!

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۹۵۵
تکذیب شایعات داغ پیرامون قرمزهای پایتخت!
حضور علی اکبر طاهری در راهپیمایی اربعین حسینی باعث ایجاد شایعات و گمانه زنی‌های زیادی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حضور علی اکبر طاهری در راهپیمایی اربعین حسینی باعث ایجاد شایعات و گمانه زنی‌های زیادی شد و خبرهایی در خصوص استعفای او و همچنین انتخاب مدیرعامل بعدی باشگاه پرسپولیس در برخی رسانه ها انتشار یافت!

برخی شایعات حاکی از این بود که با کنار رفتن طاهری، گرشاسبی جایگزین او خواهد شد اما در واقع طاهری همچنان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و فقط به مسافرت زیارتی رفته و به همین دلیل تا بازگشت به ایران، گرشاسبی وظایف او را در باشگاه پرسپولیس انجام خواهد داد.

ضمن اینکه از روز گذشته چندین رسانه و همچنین چند کانال وابسته به رسانه‌ها افرادی را به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس معرفی کردند اما در واقع، اولا وزارت ورزش و جوانان فعلا استعفای طاهری را نپذیرفته و ثانیا نه پیشنهادی دریافت کرده و نه به کسی پیشنهاد داده است. با هیچ فردی به عنوان گزینه جانشین طاهری حتی به صورت شفاهی هم صحبت نشده و بنابراین هیچ پاسخ و یا شرط و شروطی برای عهده دار شدن مدیرعاملی پرسپولیس به وزارت ورزش و یا حتی باشگاه پرسپولیس ارائه نشده است!

لازم به ذکر است اخباری که در این مدت منتشر می‌شوند، چیزی به جز شایعه نیست و نام‌هایی که بعضا در گوشه و کنار شنیده می‌شوند فقط گمانه زنی برخی افراد است!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز