عبدالحمید احمدی در گفتگو با برنا:

ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کشور در حوزه ورزش باید مورد توجه قرار بگیرد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۷:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۰۴۷
ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کشور در حوزه ورزش باید مورد توجه قرار بگیرد
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: عرصه جام جهانی مورد توجه همه دنیا است و ما از این طریق می‌توانیم اثرات هنری کشورمان را عرضه کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم رونمایی از فرش جام جهانی 2018 روسیه امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه برگزار شد.

دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان درخصوص انجام این طرح اظهار داشت: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کشور در حوزه ورزش باید مورد توجه قرار بگیرد و دوستان ما در فدراسیون فوتبال تلاش زیادی انجام دادند برای تلفیق ظرفیت‌های فرهنگی و هنری با حوزه ورزش و فوتبال. عرصه جام جهانی مورد توجه همه دنیا است و ما از این طریق می‌توانیم اثرات هنری کشورمان را عرضه کنیم.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی خوبی را دوستان ما در کمیته فرهنگی با هماهنگی دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام دادند که بتوانیم قبل از برگزاری جام جهانی نمایشگاه‌های مختلفی را با موضوعات فرهنگی و هنری با توجه به ظرفیت‌های استانها برگزار کنیم. همچنین در ایام برگزاری جام جهانی فعالیت‌هایی در کشور روسیه انجام خواهد شد. بحث موسیقی یکی از موضوعات مورد توجه است که در قالب سرودها و ترانه‌های مربوط به حوزه فوتبال و جام جهانی در دست اقدام داریم. در مجموع اقدامات خوبی در کمیته فرهنگی انجام می‌شود که وزارت ورزش و جوانان نیز نظارت دارد و امیدواریم که در روسیه بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای مردم ایران باشیم.

نظر شما