غلامحسین زمان‌آبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فرش جام جهانی روسیه برای همه جهانیان پیام‌آور فرهنگ اصیل ایرانی است

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۰۶۲
فرش جام جهانی روسیه برای همه جهانیان پیام‌آور فرهنگ اصیل ایرانی است
مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: کشور ما یک کشور اسلامی است و اعتقادات و ارزش‌های این کشور براساس اعتقادات الهی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم رونمایی از فرش جام جهانی 2018 روسیه امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه برگزار شد.

غلامحسین زمان‌آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال درخصوص بافت این فرش اظهار کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است و اعتقادات و ارزش‌های این کشور براساس اعتقادات الهی است. انسانها برای رسیدن به خدا دو بال احتیاج دارند. یک بال هنر است و یک بال ورزش که این دو بال همواره باید متناسب باشند. هدف ما استفاده از فضای فرهنگی است که بتوانیم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ما سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های هنری از موسیقی گرفته تا کار گردشگری استفاده کنیم که برای همه ایرانی‌ها و جهانیان در روسیه پیام فرهنگی خواهیم داشت. علاوه بر فوتبال که یک مسئله فنی است یک وظیفه اجتماعی نیز بر گردن ما قرار داده شده که این طرح فرش یکی از ابعاد وظیفه اجتماعی ما خواهد بود. این فرش را هدیه خواهیم داد و سرود و شعارهایی نیز انتخاب خواهد شد که در زمان جام جهانی مورد استفاده قرار بگیرد. برای شعار تیم ملی نیز فراخوان گذاشته‌ایم که همه مردم در این امر سهیم باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز