بهترین گل جهان را زدم؛

حسینی: چمن را رها کردم و به ساحل چسبیدم!/ مدیون مارکو هستیم

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۳۴۰۷۲
حسینی: چمن را رها کردم و به ساحل چسبیدم!/ مدیون مارکو هستیم
کاپیتان نوشهری ایران گفت: تا هر وقت که در اوج باشم و بتوانم به فوتبال ساحلی خدمت کنم، بازی می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی برنا؛ کسب عنوان بهترین گلر فوتبال ساحلی دنیا افتخار بزرگی محسوب می‌شود. این افتخار به کاپیتان تیم ملی ایران رسید تا بیش از پیش برای بهترین شدن انگیزه داشته باشد.

سیدپیمان حسینی در گفتگو با خبرنگار برنا و درخصوص اینکه چگونه به این موفقیت رسیده است، گفت: من گلر فوتبال بودم، سال ها فوتبال بازی می کردم اما یک اتفاق و خوش شانسی بزرگ باعث شد تا به مسیری کشیده شوم که امروز در آن هستم. مارکو اوکتاویو و هاشم‌پور مربیانی بودند که فوتسال ساحلی را به من آموزش دادند و آن قدر برایم لذت بخش بود که تصمیم گرفتم چمن را رها کنم و به ساحل بچسبم! البته فراموش نکنید من بچه شمالم و با ساحل و دریا رابطه خوبی دارم!

این افتخارات را نمی‌توانستم در فوتبال به دست بیاورم

به طور حتم افتخاراتی را که در فوتبال ساحلی به دست آورده‌ام را در فوتبال به دست نمی آوردم. من خیلی خوشبخت هستم که به فوتبال ساحلی روی آوردم. از کسب عنوان بهترین گلر فوتبال ساحلی دنیا، خیلی خیلی خیلی خوشحالم.

وقتی به این عنوان می‌رسی نمی‌توانی خوشحالی ات را پنهان کنی. این یک افتخار بزرگ است. اگر من به عنوان بهترین گلر فوتبال ساحلی انتخاب شدم دلایل بسیاری در آن دخیل بود. اول از همه لطف خدا را باید بگویم. بعد زحمات بسیاری که کشیدم. روزی 10 الی 12 ساعت تمرین می کردم. باید از زحمات و تلاش های مربیان، همی تیمی‌ها و همینطور خانواده‌ام تشکر کنم. همه آنها همه جوره حمایتم کردند. به تنهایی نمی‌توانستم این افتخار را کسب کنم.

*دروازه‌بان گلزن!

مربیانم به من می گویند شوت بزن! آنها مرا آزاد گذاشتند و در هر مسابقه چندین بار این کار را انجام می دهند. 22 گل زده در رده ملی دارم و گلی که به مکزیک زدم از سوی مسئولان و کارشناسان فدراسیون جهانی به عنوان بهترین گل جام انتخاب شد.

*چیلاورت ایران؟!

(باخنده) نمی‌دانم! شاید! ولی من سیدپیمان حسینی هستم که تمام تلاش و آرزویم موفقیت با فوتبال ساحلی ایران است. اگر فوتبال ساحلی ایران به موقعیت امروزی رسیده است حاصل تلاش، برنامه ریزی، حمایت‌های چند ساله فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی بوده است.

برنامه‌ریزی دقیق و انتخاب مربیان خوب باعث پیشرفت فوتبال ساحلی شد تا همین چند سال پیش آرزوی مان فقط حضور در جام جهانی بود اما حالا توانسته‌ایم به سکوی جهانی برویم شاید اگر در مسابقات جهانی بدشانسی نمی آوردیم حتی قهرمان هم می‌شدیم.

*نقش مارکو اوکتاویو

با جرات می توانم از مارکو اوکتاویو به عنوان بهترین مربی فوتبال ساحلی دنیا نام ببرم. او نقش بسیار بزرگی در این راه ایفا کرده است. او یک جنتلمن واقعی است. فوتبال ساحلی به مارکو مدیون است. ایشان بعد از یک دوره جدایی دوباره به فوتبال ساحلی ایران برگشت و حالا اهداف بزرگتری را در سر داریم. خدا را چه دیدید؟ شاید در جام جهانی آینده با اوکتاویو قهرمان شویم.

*زمان بازنشستگی

تا هر وقت که در اوج باشم و بتوانم به فوتبال ساحلی ایران خدمت کنم، بازی می‌کنم. اگر روزی دیدم نمی توانم این کار را انجام دهم بازنشسته می‌شوم. می خواهم خاطره ای بسیار خوش از خودم بر جای بگذارم.

*دوران مربیگری

فعلا تمام فکر و ذهن من بازی کردن است و جدایی از فوتبال ساحلی را دوست ندارم. پس از خداحافظی کردن می‌خواهم تجربیاتی را که در تمام سال های اخیر به دست آورده‌ام، در اختیار جوان‌ترها قرار دهم.

*حمایت از فوتبال ساحلی

رئیس فدراسیون در چند وقت اخیر نگاه و توجه زیادی به فوتبال ساحلی داشته و شرایط خیلی بهتر از قبل است. به عنوان عضو کوچکی از فوتبال ساحلی امیدوارم این نگاه‌ها بیشتر شود و از این پس امکانات بیشتری برای مان در نظر بگیرند. وقتی ما این پتانسیل را داریم که در جام قاره‌ای به موفقیت برسیم، یعنی می توانیم با فراهم کردن بستر لازم موفقیت های بیشتری را کسب کنیم.

*تفاوت قرارداد با فوتبالیست‌ها

ما فقط می خواهیم قدر زحمات بچه‌ها را بدانند. می‌دانیم در دنیا، فوتبال ورزش اول از همه لحاظ است و بارها در مصاحبه هایم گفته‌ام قصد مقایسه با فوتبال را نداریم اما اگر از امکانات و شرایط مالی بهتری برخوردار باشیم می توانیم برای ورزش ایران روزهای خوبی را رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز