به منظور حضور در تورنمنت انتخابی گرنداِسلم؛

مسافران چین مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۹:۱۲
کد خبر: ۶۳۴۱۷۵
مسافران چین مشخص شدند
پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت های گزینشی گرنداِسلم و با تصمیم کادر فنی 9 هوگوپوش اعزامی به این رویداد معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرند اِسلم، تورنمنت انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رقابت‌ها از 2 آذرماه طی دو روز در شهر "ووشی" چین برگزار خواهد شد. به منظور حضور در این تورنمنت انتخابی، مردان تکواندوکار کشورمان در 4 وزن المپیکی در فدراسیون تکواندو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت اسامی نفرات اعزامی به این دوره از رقابت ها از سوی سازمان تیم های ملی اعلام شد.

حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی پور و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن 80+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی مردان تکواندو کشورمان را تشکیل می دهند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علی نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

نظر شما