برای حضور در مسابقات پاراآسیایی؛

مرحله نخست اردوی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان امروز به پایان می‌رسد

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۹:۴۸
کد خبر: ۶۳۴۲۴۱
مرحله نخست اردوی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان امروز به پایان می‌رسد
مرحله نخست اردوی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا بعد از 10 روز امروز به پایان می رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مربی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان،  گفت: اردوی نخست تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور ۱۴ نفر و به مدت 10  روز برگزار شد.

جبراییل عبادی افزود: اردوی خوبی برگزار شد و به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و بدنسازی را انجام دادیم. اردوی بعدی تیم ملی نیز از ۱۱  آذرماه در تهران آغاز می شود که اگر شرایط جوی مناسب نباشد به تمرینات بدنسازی تیم اکتفا می کنیم.

وی اظهار داشت: برای حضور موفق تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۱۲ مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است تا تیم ملی را به حداکثر آمادگی برسانیم.

مربی تیم ملی هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب خوشرنگ ترین مدال ها دانست و ادامه داد: در این مسابقات قصد داریم بیشترین مدال ها را کسب کنیم. تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان در جایگاه سوم قرار گرفت و با توجه به اینکه سطح بازی های پاراآسیایی در مقایسه با مسابقات جهانی پایین تر است و ملی پوشان در رقابت های جهانی رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند، می توانیم مدال های بیشتر و بهتری را کسب کنیم.

نظر شما