کار بسیار سختی پیش رو داریم، حرکت رو به جلو ساده نیست؛

کی‌روش: ایران قصد دارد بهترین راه را برای تجربه پنجمین جام جهانی انتخاب و طی کند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۹:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۴۶۱
کی‌روش: ایران قصد دارد بهترین راه را برای تجربه پنجمین جام جهانی انتخاب و طی کند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با پاناما در اتریش برای ما یک اتفاق مهم و جدی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با tvn گفت ایران قصد دارد بهترین راه را برای تجربه پنجمین جام جهانی انتخاب و طی کند. این دوومین جام جهانی من با ایران است و باید بهترین باشیم. رویارویی با پاناما بخش مهمی از این طی مسیر است و باید از این بازی نهایت استفاده را کنیم.من می‌خواهم اطمینان داشته باشم که همه چیز در جای مناسب خودش قرار دارد و همه چیز طبق روال و درست پیش می‌رود. بازی با پاناما در اتریش برای ما یک اتفاق مهم و جدی است.

این دومین رویارویی ایران و پاناما است، نخستین بار در سال 2004 میلادی، دو تیم در آزادی برابر یکدیگر صف آرایی کردند و علی دایی در آن بازی با تک گل خود پیروزی ایران را رقم زد.ایران در رنکینگ فیفا رتبه 34 و پاناما رتبه 49 را از آن خود کرده‌اند. ی  کی‌روش و صعود از مرحله گروهی وجود دارد.

او در رابطه با فشار زیاد روی دوشش برای صعود ایران به مرحله حذفی گفت: کار بسیار سختی پیش رو داریم، حرکت رو به جلو ساده نیست. تا زمانی که من مربی تیم ملی فوتبال ایران هستم، هر کاری از دستم براید برای تیم انجام خواهم داد و هرگز کم کاری نخواهم کرد.

نظر شما