با حکم مسعود سلطانی فر،

سه حکم جدید برای فرامرزیان در وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۱:۳۵
کد خبر: ۶۳۴۸۵۹
سه حکم جدید برای  فرامرزیان در وزارت ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه را به سه سمت مختلف منصوب کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه را طی احکامی جداگانه به سمت "رییس ستاد خیرین ورزش یار وزارت ورزش و جوانان"، "رییس ستاد جشنواره شهید رجایی" و "رییس کمیته پدافند غیر عامل و عضو کمیته راهبردی امنیت اطلاعات وزارت ورزش و جوانان" منصوب کرد.
 
در متن این احکام آمده است:
 
" به استناد مواد (10)، (18) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) و آئین نامه های اجرایی آن، به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت "رئیس ستاد خیرین ورزش یار وزارت ورزش و جوانان" منصوب می شوید."
 
"به استناد اصول 127 و 138 قانون اساسی و در اجرای مصوبات کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور و بند 7 بخشنامه شماره 13711-م/38505 مورخ 10 آبان 86 به موجب این ابلاغ به سمت " رئیس کمیته پدافند غیرعامل و عضو کمیته راهبردی امنیت اطلاعات وزارت ورزش و جوانان " منصوب می شوید."
 
" نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان جنابعالی را به سمت " رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی" منصوب می نمایم.
ارزیابی عملکرد واحدهای صف و ستاد وزارت متبوع و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به جامعه ورزشی و قشر جوان با اهداف:
- توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری
- ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت واحدها
- تشویق و ترغیب معاونت ها، مراکز، ادارات کل و دفاتر، مدیران و کارمندان به کار تیمی و گروهی
- ارائه خدمات بهتر و سریعتر به ارباب رجوع
از جمله وظایف اصلی ستاد می باشد. امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری تمامی عوامل اجرایی در تحقق اهداف یاد شده موفق و موید باشید."
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز