هواداران همیشه به ما کمک می‌کنند؛

قدوس: گل زدن برایم پاداش بود/ در تیم ملی احساس راحتی می‌کنم

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۵۱۵۷
قدوس: گل زدن برایم پاداش بود/ در تیم ملی احساس راحتی می‌کنم
هافبک تیم ملی ایران گفت: بازی کردن در پست‌های مختلف برایم مشکل نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سامان قدوس پس از بازی تیم ملی ایران مقابل پاناما در خصوص اینکه در سومین بازی با پیراهن تیم ملی ایران موفق به گلزنی شده است، گفت: بسیار خوشحالم که پیروز مسابقه بودیم و گل زدن برایم پاداش بود.

هافبک تیم ملی در خصوص بازی در چند پست این تیم گفت: من احساس راحتی بسیاری در تیم دارم و از بازی کردن در تمام نقاط حمله ، چپ ، راست و مرکز، احساس راحتی دارم. این موضوع اصلا مسئله‌‌ای برای من نیست. اگر در گوش چپ باشی فرصت نفوذ بیشتری داری و این نوع حرکت را من می پسندم. اما به هر حال برای من بازی کردن در هر پستی مشکل نیست. در هر صورت مجددا می گویم، برد مهمترین موضوع می باشد.

قدوس در مورد برگزاری بازی‌ تدارکاتی با تیم‌های مختلف پیش از حضور در جام جهانی گفت: این بسیار مهم است که پاناما هم در مسابقات جام جهانی حاضر خواهد بود. ما باید با این سطح از مسابقات و سرعت تیمها آشنا بشویم تا برای بازی‌های جام جهانی آمادگی خوبی داشته باشیم. همه ما هر روز کار می کنیم که بهتر شویم و این گونه اردوها و مسابقات برای ما مهم است تا بهتر بازی کنیم.

وی در پایان و در مورد حضور تماشاگران ایرانی مقابل پاناما گفت: ما از این حمایتها واقعا خوشحالیم. آنها همیشه تیم را بسیار کمک می کنند. ما برای آنها بازی می کنیم. ما نماینده آنها هستیم و از حضورشان در اینجا و حمایت و تلاششان تشکر می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز