علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

افتخاری گفت به رژیم صهیونیستی گل می‌زنم و زد/ او گوش چپی افسانه‌ای بود

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۵۱۷۷
پیشکسوت باشگاه استقلال از مرگ همبازی و دوست قدیمی اش بسیار ناراحت است. او می گوید نمی‌توانم باور کنم اکبر دیگر در جمع ما نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی جباری کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی گفت: من خاطرات زیادی از اکبر دارم، خاطراتی که مثل یک فیلم از جلوی چشمانم می گذرد و اعصابم بهم ریخته است.

جباری در ادامه افزود: افتخاری یک فوتبالیست توانمند و درجه یک بود، گوش چپی که دیگر تکرارشدنی نیست و در تمام چند دهه اخیر من بازیکنی در سطح او ندیده ام،افتخاری تکنیک عالی ،قدرت بدنی خوب ،هوش بالا داشت و به راحتی با هر دو پا شوت می زد، به طور حتم او در سال های بازی گری اش نقش مهم و زیادی در موفقیت های تیم ملی ایفا کرد.

جباری درباره بازی بزرگ و به یاد ماندنی ایران برابر رژیم اشغالگر قدس گفت: این بازی از اهمیت زیادی بر خوردار بود، مساله ای که باید برنده از زمین خارج می شدیم و در روز بازی همه بازیکنان هم قسم شدند سرشان را جلوی توپ بگذارند و هرکاری می توانند در زمین انجام دهند اما به برد برسیم ،وقتی داشتیم در رختکن برای رفتن به زمین آماده می شدیم اکبر روحیه بالایی داشت و گفت من حتم دارم با پیروزی زمین را ترک می کنیم و بعد از بازی در رختکن جشن صعود می گیریم ،او با خنده نیز گفت من گل می زنم. پیش بینی او درست بود و یک گل زیبا به ثمررساند و مرد اول این بازی لقب گرفت،در پایان بازی نیز در رختکن با افتخاری جشن برگزار شد.

جباری در پایان گفت: دوست ندارم از تلخی های اکبر افتخاری حرف بزنم فقط باید بگویم حیف شد و ای کاش در روز هایی که پیشکسوت ها زنده هستند قدرشان را بدانیم. از همه فوتبالی ها درخواست می کنم حضوری پررنگ در مراسم تشییع این بزرگ مرد داشته باشند تا مراسمی در شان و جایگاه او برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز