در گفتگو با برنامه لیگ یک عنوان شد؛

امیری: خواسته ما از فدراسیون و سازمان لیگ شفاف سازی در مورد بلیت فروشی است

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۰:۲۳
کد خبر: ۶۳۵۲۰۹
امیری: خواسته ما از فدراسیون و سازمان لیگ شفاف سازی در مورد بلیت فروشی است
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: نساجی یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ دسته اول کشور است اما تاکنون مبلغی در خصوص بلیت‌فروشی به ما اختصاص پیدا نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ علی امیری در گفت‌و‌گوی تلفنی با برنامه لیگ یک در خصوص نحوه بلیت‌فروشی در مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: همه می‌دانند نساجی یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ دسته اول کشور است اما تاکنون مبلغی در خصوص بلیت‌فروشی به ما اختصاص پیدا نکرده است.

وی افزود: مگر می‌شود تا هفته دوازدهم لیگ ما ریالی از بلیت‌فروشی مسابقات درآمد نداشته باشیم؟ شما از دیدار اول ما مقابل خونه به خونه تا امروز را بررسی کنید که چقدر تماشاگر برای نساجی به ورزشگاه‌ها آمده‌اند. حتی در روز برگزاری دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مملو از جمعیت بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد: ما از فدراسیون درخواست کردیم یکبار هم که شده بحث بلیت فروشی را پیگیری کند و آئین نامه و نحوه تخصیص بلیت فروشی را به باشگاه‌ها ارائه کند.

امیری در پایان تاکید کرد: تقاضای ما این است سازمان لیگ شفاف سازی کرده و در این بین فقط به ما عنوان شده که لیگ یک هم دارای تبلیغات محیطی است و با آنها همکاری کنید.خواهش ما این است که مسئولان فدراسیون فوتبال یکبار برای همیشه در مورد شرایط بلیت‌فروشی و نحوه هزینه کرد آنها شفاف سازی لازم را انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز