مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

کار سخت ایتالیا در سرزمین وایکینگ‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۵۲۲۰
کار سخت ایتالیا در  سرزمین وایکینگ‌ها
دور پلی‌آف (دور دوم) رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا امشب با برگزاری دیدار حساس ایتالیا و سوئد پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، تیم های سوئد و ایتالیا جمعه ( امشب )در استکهلم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی صعود به جام جهانی، در خارج از خانه مقابل اسپانیا با نتیجه 3-0 شکست خورد تا همان شکست، مانع صعود مستقیم‌شان به روسیه شود و حال باید در مرحله پلی آف با سوئد دیدار کنند. همچنین سوئدی ها در مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی نتایج درخشانی کسب کردند و موفق شدند فرانسه را شکست دهند و نتایج پرگلی را مقابل تیم های لوکزامبورگ 8-0، 6-0 اسلواکی و 4-0 بلاروس بدست آوردند.

قهرمان چهار دوره جام جهانی، آزمون مهم و سختی امشب در سرزمین  وایکینگ ها ،برابر آبی زرد ها خواهد داشت و شاگردان ونتورا امیدوارند رکورد نباختن به سوئد را حفظ کنند.در مجموع 11 تقابل 2 تیم، 6 پیروزی برای ایتالیا و 5 تساوی به دست آمده و سوئد تا به حال موفق به شکست ایتالیا نشده است

اما در این سوی میدان،میزبان  نیز نتایج درخشانی کسب کرد و در 8 بازی خود در خانه، تنها متحمل 1 شکست شده و 4 پیروزی و 3 تساوی سهم آنها در دیگر بازی ها بوده است. ایتالیا نیز در 5 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است و با این حال، آخرین دیدار 2 تیم که در یورو 2016 برگزار شد، با برتری 1-0 ایتالیا به پایان رسید.

گفتنی است، دیدار این دو تیم از ساعت 23:15 و به قضاوت یونیت چاکر در استکهلم برگزار می شود و  میکائل لاستیگ از سوئد و  زاتزا از ایتالیا به دلیل محرومیت نمی توانند تیمشان را در این دیدار همراهی کنند.

نظر شما