جام شهدا؛

شاگردان دایی با شکست صدنشین لیگ راهی فینال شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۳۵۲۳۸
شاگردان دایی  با شکست صدنشین لیگ راهی فینال شدند
تیم فوتبال سایپادر چارچوب جام شهدا با حساب سه بر دو موفق شد پارس جنوبی جم را شکست دهد و به فینال صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم های سایپا و پارس جنوبی جم در چارچوب جام شهدا با برتری سه بر دو تیم سایپا به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی تیم سایپا کاملا بر بازی سوار بود و بازیکنان این تیم فصت های خوبی گلزنی را به دست آوردند و به دو گل هم دست پیدا کردند.

گل اول تیم سایپا را حامد شیری در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل دوم را هم علی شجاعی در دقیقه 31 در مصافی تک به تک با دروازه بان پارس جنوبی جم به ثمر رساند.

در نیمه دوم اما تیم پارس جنوبی جلوتر آمد و بازی نسبتا برابری را با تیم سایپا ارائه کرد و در دقیقه 65 توسط ابراهیم صالحی روی یک ارسال به گل رسید اما در ادامه محمد سلیمانی در دقیقه 76 در مصافی تک به تک با دروازه بان پارس جنوبی جم، موفق شد توپ را از بالای سر این دروازه بان به گل سوم تیمش تبدیل کند.

با این حال این پایان کار نبود و در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی به سود تیم پارس جنوبی جم اعلام شد که این توپ را ارسلان مطهری با وجود شیرجه عالی فلاح زاده به گل دوم تبدیل کرد اما فرصت آنقدر زیاد نبود تا پارس جنوبی بتواند بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت سایپا پیروز بازی شد.

به این ترتیب تیم سایپا فینالیست جام شهدا شد و باید با برنده دیدار تراکتورسازی و پدیده مشهد که فردا (شنبه) به مصاف هم می روند، بازی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز