مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با برنا:

سرخپوشان به آرامش نیاز دارند/ هر بازیکنی دلش با پرسپولیس نیست، برود

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۵۲۶۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای چندمین بار است که می گویم، پرسپولیس امسال حتی با تیم دوم خود هم قهرمان خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی فنونی زاده درباره  وضعیت پرسپولیس، به خبرنگار برنا گفت: برای چندمین بار است که می گویم، پرسپولیس امسال حتی با تیم دوم خود هم قهرمان خواهد شد زیرا هیچ تیمی توان رقابت با تیم برانکو را ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از اظهارات بیرانوند، گفت: بهترین دروازه بانان تاریخ ایران به غیر از ناصر حجازی، پرسپولیسی بوده و بیرانوند باید بداند اگر در پرسپولیس هم موفقیتی داشته آن را مدیون خط دفاعی است. او در هفته های اخیر به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

وی ادامه داد: مطرح کردن مساله جدایی از سوی او اصلا اتفاق قشنگی نیست و خواهش می کنم مدیران باشگاه او را راحت بگذارند تا هر تیمی می خواهد برود. امروز دروازه بانانی هستند که حتی حاضرند برای پرسپولیس مجانی بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به جایگاه بیرانوند در تیم ملی، گفت: مطمئن باشید اگر بیرانوند از پرسپولیس برود دیگر دروازه بان اول تیم ملی هم نخواهد بود و این جایگاه را مدیون پرسپولیس است.

وی تصریح کرد: شما به وضعیت سروش رفیعی نگاه کنید که بعد از جدایی از پرسپولیس دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید و این اتفاق برای بیرانوند هم پس از جدایی خواهد افتاد. بیرانوند و سایر فوتبالیست های ما نباید گذشته خود را فراموش کنند و اینگونه مقابل هواداران تیم قرار بگیرند.

فنونی زاده اظهار کرد: مدیرعامل و کادرفنی نه تنها بیرانوند، بلکه هر بازیکنی که خواست برود را آزاد بگذارند،هر بازیکنی دلش با پرسپولیس نیست برود،این پرسپولیس است که برای بازیکن همه چیز می آورد  که شهرت فقط یکی از آنها است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ما باید برای حضور قدرتمند در آسیا آماده شویم، ضمن اینکه در دو جام داخلی هم  شانس نخست قهرمانی هستیم، فقط پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و من امیدوارم مسولان باشگاه به این موضوع توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز