سید جعفر حسینی؛

بهبود رکوردهای ورزشکاران، نشان دهنده کیفیت بالای لیگ است

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۶۳۵۵۳۸
بهبود رکوردهای ورزشکاران، نشان دهنده کیفیت بالای لیگ است
رییس سازمان لیگ تیراندازی با اشاره به نتایج و رکوردهای ورزشکاران در سال جاری گفت: پس از بررسی های به عمل آمده شاهد بهبود رکوردهای ورزشکاران این رشته نسبت به سال گذشته بودیم که این امر نشان می دهد ، لیگ تیراندازی پویا و اثربخش بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید جعفرحسینی درخصوص لیگ برتر تیراندازی مردان و زنان گفت: امسال لیگ در نیم فصل اول بسیار خوب و منظم برگزار شد و رکوردهای قابل توجهی به ثبت رسید که نشان از پویا بودن این لیگ است.

وی ادامه داد: امسال تیراندازان جوان زیادی در لیگ حضور داشته و پدیده های خوبی را شاهد بودیم از جمله در رشته تفنگ بادی بانوان در رده سنی بزرگسالان نرجس امام قلی نژاد با ثبت رکورد 423.5 و در رشته تفنگ بادی مردان در رده سنی جوانان امیرمحمد نکونام با ثبت امتیاز 628.7 توانستند رکورد کشور را جا به جا کنند.

حسینی درباره برگزاری نیم فصل دوم لیگ تیراندازی از اولیل آذرماه اظهار کرد: تیم های در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات هستند. هر تیم در هر رشته دو تیرانداز می تواند جا به جا کند که با این تغییرات، نقاط ضعف خود را در تیم فصل اول ترمیم می کنند.

رییس سازمان لیگ تیراندازی خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری لیگ تیراندازی اهداف پروازی نیز هستیم و در این راستا جلساتی را با حضور کارشناسان این رشته برگزار کرده تا بتوانیم ساختار آن را برای سال آینده ایجاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز