بیژن ذوالفقانسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

درایت سلطانی‌فر شایسته تقدیر است/ حل مشکل حضور باشگاه‌ها در آسیا را باید به فال نیک گرفت

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۴:۱۷
کد خبر: ۶۳۶۰۲۶
درایت سلطانی‌فر شایسته تقدیر است/ حل مشکل حضور باشگاه‌ها در آسیا را باید به فال نیک گرفت
رئیس کانون مربیان گفت: حل مشکل حضور باشگاه ها در آسیا را باید به فال نیک گرفت و مسئولان این باشگاه ها باید از مدیریت وزارت ورزش و جوانان تشکر کنند که این مشکل را حل کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس درباره قطعی شدن حضور باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: حل مشکل حضور باشگاه‌ها در آسیا را باید به فال نیک گرفت و مسئولان این باشگاه ها باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنند که این قضیه را به خوبی مدیریت کردند.

وی افزود: البته بنده باید به این نکته اشاره کنم که در یک باشگاه حرفه ای نباید این گونه مشکلات به وجود بیاید، اگر قصد ما رفتن به سمت باشگاهداری حرفه ای واقعی است باید منابع درآمدی باشگاه ها به گونه ای باشد که آنها مشکلی در پرداخت مالی  نداشته باشند.

وی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: فکر می کنم این تیم با انجام تمرینات منظم در بازی های مهم آینده بتواند موفق باشد و در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز بنده معتقدم حفظ ترکیب اصلی این تیم و اضافه کردن یکی دو بازیکن کلیدی می تواند، پرسپولیس را به یک چهره مدعی در آسیا تبدیل کند.

بخش پایانی صحبت های مربی اسبق تیم ملی درباره بازی دوستانه امروز مقابل ونزوئلا بود، او در این باره اظهار کرد: بنده فکر می کنم تیم ملی در جام جهانی رقبای سختی دارد، درست است که بازی با ونزوئلا می تواند به تیم ملی کمک کند اما تیم ملی در راه آماده سازی باید با تیم های قدرتمندتری و بدون در نظر گرفتن نتیجه، مسابقه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز