رضا عنایتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عاشق استقلال هستم/ جلوی آبی‌پوشان محکوم به پیروزی هستیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۵:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۷۲۵
عاشق استقلال هستم/ جلوی آبی‌پوشان محکوم به پیروزی هستیم
مهاجم سابق استقلال گفت: قول می‌دهیم تا تیم را به شرایط نرمال بازگردانیم هر چند که می‌دانیم کار سختی پیش‌رو است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا عنایتی و استقلال، این دو با یکدیگر خاطرات بسیار خوبی را تجربه کرده اند، عنایتی با استقلال قهرمان و آقای گل لیگ برتر شد و توانست عنوان بهترین گل زن تاریخ این باشگاه را به نام خود سند بزند. حالا او با پیراهن مربیگری سیاه جامگان خراسان روبروی استقلال قرار می گیرد و باید تلاش کند تا آبی پوشان پایتخت با شکست مشهد را ترک کنند.

عنایتی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این جدال صحبت کرد.

*شرایط سیاه جامگان اصلا خوب نیست.

بله ،متاسفانه شرایط ما در جدول خوب نیست و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد. با این حال بازی با صنعت نفت و استقلال خوزستان برای ما پیامدهای فنی خوبی داشت و توانستیم با شرایط تیم و بازیکنان بیشتر آشنا شویم. در همین دو بازی هم بابت اشتباهات داوری به شدت ضرر کردیم و حداقل باید دو امتیاز می‌گرفتیم که دست‌مان از امتیاز کوتاه ماند. این در حالی است که در بازی با صنعت نفت هم یک پنالتی حساس را از دست دادیم که برای‌مان گران تمام شد.

*سیاه‌جامگان گزینه اول  سقوط محسوب می شود.

ما فعلاً جزو گزینه‌های سقوط هستیم، چون در انتهای جدول قرار داریم. ما نباید از واقعیت فرار کنیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم و مطمئن باشید تیم ما اینجای جدول نمی‌ماند. ما می‌دانیم که مردم مشهد و هوادارانمان از نتایج و جایگاه تیم در جدول راضی نیستند اما قول می‌دهیم تا تیم را به شرایط نرمال بازگردانیم هر چند که می‌دانیم کار سختی پیش‌رو است.

*نظرت درخصوص مسابقه با استقلال چیست.

یک بازی خوب و جذاب و صد البته بسیار خوشحالم که روبروی تیم محبوبم قرار می گیرم، همه ایران می دانند من عاشق استقلال هستم و این عشق ابدی است.

*استقلال شرایط خوبی نداشت و البته تا حدودی ندارد،تو چطور فکر می کنی.

من می گویم با آمدن شفر شرایط این تیم تا حدودی  بهتر شده است. آن ها با تمام قوا و برای امتیاز کامل به مشهد می آیند. استقلال رقیب سرسختی برای ما محسوب می شود و می دانیم با تیمی روبرو می شویم که بمب انگیزه است.

*کدام تیم برنده از زمین خارج می شود_استقلال یا سیاه جامگان ؟

 با این که عاشق استقلال هستم اما مربی سیاه جامگان هستم و باید برای بردن تیم خودمان تلاش کنم،بعد از پیروزی سیاه جامگان در این مصاف امیدوارم که استقلال همه بازی‌هایش را ببرد و هوادارانش را خوشحال کند. شرایط هر دو تیم در جدول خوب نیست ما در خانه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم استقلال را در مشهد شکست بدهیم. من فوتبالیست حرفه‌ای بودم و الان هم مربی هستم و سعی می‌کنم کارم حرفه‌ای باشد. به هر حال من استقلال را دوست دارم و این را همه می‌دانند اما تمام تلاشم را برای موفقیت تیم سیاه‌جامگان و شکست دادن استقلال در این بازی انجام می‌دهم. قطعا بازی مقابل استقلال برای هر تیمی سخت است اما ما هم مانند استقلال نیاز به 3 امتیاز این بازی داریم و همین به جذاب شدن این مسابقه قطعا کمک می‌کند.

*اعتراضات زیادی به داوری در هفته های گذشته داشتید.

بازی به بازی برای ما حکم فینال را دارد. فقط امیدوارم شرایط خاص و عجیبی که در بیرون از فوتبال وجود دارد در زمین مسابقه تاثیر نگذارد. سازمان لیگ هم در چینش داوری‌ها در ادامه لیگ باید دقت بیشتری داشته باشد. به هر حال از این به بعد لیگ برتر برای همه تیم‌ها ارزش دو برابر دارد و برای تیم‌هایی مثل ما که در پایین جدول هستیم صد برابر تاثیرگذار است.

*ماجرای اخراج چند بازیکن سیاه جامگان چی بود.

این تصمیمی بود که گرفته شده است و مرزبان برای تصمیماتش دلایل منطقی و فنی دارد. حرکت ما رو به جلو و آینده است. تیم ما به هر حال باید چند بازیکن را جذب کند. این بازیکنان در پست‌های مختلفی هستند که قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند.

*شایعه مذاکره سیاه جامگان با سوشا مکانی و حنیف عمران زاده همچنان ادامه دار است.

ما بازیکنان زیادی را مدنظر داریم اما سعی می‌کنیم که به دور از حواشی این کار را انجام دهیم. درباره سوشا و حنیف نیز من با آنها دوست هستم اما هیچ مذاکره‌ای نداشتیم. چند بازیکن داخلی را صحبت‌هایی داشته‌ایم که نیم فصل به تیم اضافه می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز