کلید اصلی موفقیت ورزش تعامل با عرصه‌های بین‌المللی است؛

شهنازی: به دنبال افراد واجد شرایطی که قابلیت سرپرستی کاروان‌های ورزشی را دارند هستیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۰:۴۱
کد خبر: ۶۳۹۲۴۵
شهنازی: به دنبال افراد واجد شرایطی که قابلیت سرپرستی کاروان‌های ورزشی را دارند هستیم
دبیرکل کمیته ملی المپیک معتقد است کلید اصلی موفقیت ورزش کشور بعد از فعالیت‌هایی که در داخل انجام می‌شود، ارتباط با مجامع و افراد بین المللی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک پیرامون اهمیت تعاملات و ارتباطات بین المللی در ورزش اظهار کرد: کلید اصلی موفقیت ورزش کشور بعد از فعالیت هایی که در داخل انجام می شود، ارتباط با مجامع و افراد بین المللی است. این ارتباطات می تواند دایره گسترده ای برای ورزش کشور به وجود آورد. نقش این تعاملات در موفقیت و عدم موفقیت ورزشکاران و تیم های ورزشی خود را نشان می دهد.

شهنازی درخصوص آموزش افراد واجد شرایط در عرصه های بین المللی ورزش بیان کرد: ما باید زبان تفاهم با دنیا را یاد بگیریم و با توجه به ضوابط و پروتکل های بین المللی و تا جایی که منافع ملی ما حفظ شود، عمل کنیم. کسانی که به امور بین الملل اشراف دارند باید این ضوابط را یاد بگیرند تا تیم ها و کاروان های ورزشی به سهولت اعزام شوند و ورزشکاران با فراغ بال به فعالیت ورزشی خود بپردازند. ضمن این که این افراد باید آموزش های تئوری و عملی هم ببینند. در کمیته ملی المپیک مدتی است که به این موضوع پرداخته و دستورالعمل هایی نیز تهیه شده است. از فدراسیون ها خواسته ایم که افراد واجد شرایط را که قابلیت سرپرستی کاروان های ورزشی را دارند، معرفی کنند.

او افزود: کسانی که پتانسیل علمی، تجربی و ذاتی مورد نیاز را دارند باید وارد کار شوند و در امور بین الملل ورود کنند. ما باید به این افراد به عنوان ارزش و ثروت جامعه نگاه کنیم و در کنار این افراد راه را برای فعالیت جوانان نیز باز کنیم. اخیرا وزارت ورزش و جوانان افرادی که در سطوح بین الملل فعالیت می کنند را شناسایی کرده است تا برای این افراد شناسنامه شخصیتی صادر کند و آن ها را حفظ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز