از دوم آذر ماه آغاز می‌شود؛

لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان با حضور ۵۰ ورزشکار

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۷:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۴۰۸
لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان با حضور ۵۰ ورزشکار
هفته ششم و هفتم لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان، دوم و سوم آذرماه با حضور بیش از 50 ورزشکار آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم وهفتم یازدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان در نیم فصل دوم، روز های دوم و سوم آذرماه به میزبانی تیم مقاومت پیگیری می شود که در لیگ برتر 5 تیم، نیروی زمینی ارتش، ثابت هدف آریا، هیات قزوین، مقاومت و صنایع غذایی سحر همدان در خط آتش قرار خواهند گرفت.در لیگ برتر تیراندازی بانوان بیش از50 ورزشکار پا به رقابت خواهند گذاشت. در هفته ششم تیم ثابت هدف آریا و در هفته هفتم هیات قزوین استراحت خواهند داشت.

همزمان با این رقابت ها، هفته چهارم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان با شیوه جدید شامل برگزاری فینال همراه با جوایز نقدی برای نخستین بار به اجرا درخواهد آمد و ورزشکاران روز سوم آذر ماه در خط آتش قرار می گیرند.در این هفته 7 تیم هیات قم، نظام مهندسی ساختمان اصفهان، آماج، پاس ناجا، شرکت ملی پالایش و پخش، هیات گرمسار و هیات خراسان رضوی به میزبانی پاس ناجا پابه رقابت می گذارند. در این هفته تیم آماج در استراحت به سر می برد.

یادآور می شود که در پایان نیم فصل دوم لیگ تیراندازی، مجموع امتیازات مقدماتی و فینال ورزشکاران در هر هفته محاسبه می شود و طی مراسمی به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد.لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که تماشای آن برای عموم آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز