فولاد به اندازه قهرمانی شادی کرد؛

تارتار: این شکست را مقابل پرسپولیس جبران می‌کنیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۳۹۴۶۳
تارتار: این شکست را مقابل پرسپولیس جبران می‌کنیم
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: وقتی تیم حریف بعد از پیروزی مقابل ما اینقدر شادی می‌کند باید به خود ببالیم.

به گزارش گروه ورزشی برنا، مهدی تارتار پس از شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: به فولاد به خاطر این پیروزی ارزشمند تبریک می‌گویم. باید به خود ببالیم وقتی می‌بازیم فولاد به اندازه قهرمانی، در پایان مسابقه شادی می‌کند.

وی در ادامه گفت: شاید اول فصل خیلی از تیم ها ۳ امتیازشان را برای بازی ما کنار می‌گذاشتند چون از لیگ یک آمده بودیم، اما وقتی تیم حریف بعد از پیروزی مقابل ما اینقدر شادی می‌کند باید به خود ببالیم. بازی را بد شروع کردیم. بچه‌ها تلاششان را کردند اما کافی نبود. در ادامه موقعیت‌های بهتری از فولاد داشتیم اما منجر به گل نشد. باید از این باخت‌ها درس بگیریم و برای بازی بعد آماده شویم.

تارتار در ادامه گفت: فولاد هم برای این پیروزی زحمت زیادی کشید اما ما از شانس‌هایمان ماند فولاد به خوبی استفاده نکردیم. آنها باهوش‌تر بودند و از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند. امروز بر خلاف هفته‌های قبل که موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کردیم نبودیم و بعد از ۱۲ هفته گلی نزدیم.

وی درمورد دویدن بازیکنانش در پایان مسابقه و اینکه آیا به دلیل تنبیه بخاطر شکست مقابل فولاد بود، گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس نداریم ریکاوری کردیم.

 سرمربی پارس جم درخصوص بازی مقابل پرسولیس گفت: بازی سنگینی است، پرسپولیس سابقه قهرمانی دارد و هوداران خوبی دارد از فردا باید خودمان را برای بازی سخت مقابل پرسپولیس آماده کنیم. البته میزبان هستیم و بازی در شهر خودمان و مقابل هواداران بوشهری انجام می‌شود که امیدواریم جبران این شکست را مقابل پرسپولیس داشته باشیم. شکست جزئی از فوتبال است و مهم این است که دلیل این شکست را بررسی کنیم تا در بازی‌های آینده تکرار نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز