بازی در آزادی آسان نیست؛

بادامکی: هوشمندانه بازی کردیم و به پرسپولیس ضربه زدیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۰:۲۶
کد خبر: ۶۳۹۴۸۱
بادامکی: هوشمندانه بازی کردیم و به پرسپولیس ضربه زدیم
مربی تیم پدیده مشهد گفت: غیبت بازیکنان روی شکل بازی ما تاثیرگذار بود.

به گزارش گروه ورزشی برنا، حسن بادامکی پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: سعی کردیم با توجه به بضاعت‌مان بازی را کنترل کنیم. می دانستیم مقابل پرسپولیس با پتانسیل و شرایط خوبی که در جدول دارد بازی سختی داریم. بازی مقابل این تیم در آزادی آسان نیست. سعی کردیم جریان بازی دست ما باشد و در نیمه اول و دقیقه ۹۰ هم صاحب موقعیت شدیم. 

بادامکی درمورد داوری مسابقه گفت: زرگر تا دقیقه 60 خوب قضاوت کرد اما بعد از آن با کارت‌هایی که به بازیکنان ما داد به تیم ما آسیب زد زیرا برخی از بازیکنان ما در بازی‌های بعد محروم شدند، توقع ما از داور مسابقه بیشتر بود.

وی درمورد اینکه آیا تیمش برای یک امتیاز وقت کشی می‌کرد، گفت: اگر 11 بازی ما را دیده باشید متوجه می‌شوید که پدیده اینگونه فوتبال بازی نمی‌کند. خود ما اینگونه فوتبال را دوست نداریم اما چند بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار گرفتند. یکی از بازیکنان  ما اولین بازی‌اش را انجام داد. دستمان خالی بود وگرنه اینگونه فوتبال را دوست نداریم. حتی روی نیمکت هم بازیکن مناسب برای تعویض نداشتیم. اگر تعویض‌های خوبی داشتیم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.

بادامکی درمورد اینکه سرمربی پدیده روز گذشته گفته بود تیمش برای پیروزی به میدان می‌آید گفت: ما در هر بازی برای برد بازی می‌کنیم حتی مقابل پرسپولیس اما در بازی امروز چند محروم و مصدوم داشتیم غیبت آنها روی شکل بازی ما تاثیرگذار بود. امروز هدفمند و هوشمندانه بازی کردیم و به پرسپولیس ضربه زدیم. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه دیگری رقم بزنیم امروز به پرسپولیس موقعیت ندادیم. در شرایطی که تیم ما دارد گرفتن یک امتیاز هم از پرسپولیس بد نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز