عصبانیت مرد آلمانی از تاخیر ۶ ساعته پرواز؛

شفر، ۵ صبح تمرین استقلال را تعطیل کرد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۳۹۸۴۸
شفر، ۵ صبح تمرین استقلال را تعطیل کرد
من چطور می توانم استقلال را تمرین دهم با این وضیعت بازیکنان من مصدوم می شوند. این جمله ای بود که شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال ساعت 5:30 بعد از بازگشت به تهران و در فرودگاه مهرآباد از ناراحتی بر زبان آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آلمانی ها انسان های منضبطی هستند، نظم در زندگی آن ها جایگاه ویژه ای دارد و این موضوع مشخصه بارز مردمان ژرمن محسوب می شود. شفر نیز با این فرهنگ خو گرفته و همواره به برنامه ریزی دقیق اهمیت داده و در صورتی که برنامه هایش به واسطه بی نظمی به هم بخورد نمی تواند آن را تحمل کرده و سخت عصبانی می شود.

با این مقدمه به شب بازی با سیاه جامگان خراسان بر می گردیم، بازی به پایان رسید و شفر به همراه تیمش راهی هتل شد تا با صرف شام برای بازگشت به تهران آماده شوند، طبق  برنامه قبلی قرار بود ساعت 21:30 فرودگاه مشهد را به مقصد تهان ترک کنند. 

هنوز دقایقی از حضور مرد ژرمنی در هتل نگذشته بود که به او خبر داده شد بنا به دلایلی پرواز با تاخیر دو ساعته انجام می شود، این خبر باعث ناراحتی شفر شد اما پس از دقایقی گفتگو ساعت برنامه تمرینی تیمش در روز سه شنبه را تغییر داد و برای استراحت راهی اتاقش شد، از آن طرف نیز بازیکنان از این تاخیر نهایت استفاده را کرده و برای زیارت امام رضا (ع) به حرم رفتند.


2_شفر برای دومین بار قصد ترک هتل و رفتن به فرودگاه را داشت که مشخص شد تاخیر دوباره ای شکل گرفته است و پرواز ساعت  یک بامداد انجام می شود. قیافه او دیدن داشت و با اعتراض به این اتفاق  به اتاقش رفت. اما این پایان کار نبود، وقتی اتوبوس استقلال به فرود گاه رسید عقربه های ساعت 30 دقیقه بامداد را نشان می داد، این یعنی نیم ساعت دیگر هواپیما از روی باند بلند می شود اما زهی خیال باطل. 

برای سومین بار ساعت پرواز تغییر و به ساعت 2 بامداد موکول شد، نیم ساعت بعد خبر دوباره ای به استقلالی ها رسید، امکان پرواز نیست و به صورت قطعی راس ساعت 3 هواپیما آسمان مشهد را ترک می کند. شفر که ناراحتی در چهره اش موج می زد تصمیم به لغو تمرین گرفت. بازیکنان و مربیان استقلال که متوجه ناراحتی او شده بودند به شوخی با شفر پرداخته و خطاب به وی گفتند این جا ایران است، اگر پرواز بدون تاخیر انجام شود باید تعجب کرد. یکی از بازیکنان استقلال درباره تاخیر در سفر های مسافران ماجرای جالبی را برای دوستانش تعریف کرد، او گفت: چند روز پیش در تلگرام خواندم در ژاپن یک شرکت مسافربری ریلی در توکیو به دلیل حرکت زودهنگام 20 ثانیه‌ای یکی از قطارهایش، از مسافران خود به طور رسمی عذرخواهی کرد. 


3_پرواز ساعت 3 بامداد صورت گرفت، مسافران آبی پوش که حسابی از تاخیرها خسته بودند بعد از نشستن بر روی صندلی ها  خواب را به همه چیز ترجیح دادند و وقتی میهمان دارها قصد پذیرایی از آنها را داشتند همگی در خواب بوده و ترجیح دادند به استراحت بپردازند.

هواپیما ساعت 5 بامداد به زمین نشست و کاروان خسته استقلال بعد از تحویل گرفتن ساک ها و وسایلشان در اوج خستگی و غر زدن های زیر لبی ساعت 5:30 بانداد ازسالن فرودگاه مهر آباد بیرون رفته  و برای استراحت راهی منازلشان شدند، تنها خبر خوشحال کننده برای بازیکنان در این لحظات تطیلی تمرین بود.

شفر قبل از رفتن از فرودگاه با ناراحتی فراوان خطاب به کادر فنی اش گفت: من چطور می توانم برای امروز تمرین در نظر بگیرم، تمرین تعطیل و بازیکنان خوب استراحت کنند، در این شرایط بازیکنانم مصدوم می شوند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز