هادی طاووسی:

انتخاب سرپرست پرسپولیس بسیار به موقع بود

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۹:۲۳
کد خبر: ۶۴۰۵۳۲
انتخاب سرپرست پرسپولیس بسیار به موقع بود
پیشکسوت فوتبال کشور تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس را بسیار به موقع دانست.

هادی طاووسی بازیکن پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس، در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شرایط حال حاضر این تیم را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حال کنونی پرسپولیس به لطف بازیکنان و کادر مربیگری خوب است؛ چرا که با غیرت خود نشان دادند در تلاطم های مدیریتی هیچ خللی به تیم وارد نمی شود.

دومین رئیس فدراسیون فوتبال کشور پس از انقلاب، با ابراز خرسندی از عکس العمل به موقع دکتر سلطانی فر در شرایط حساس ورزش، از جمله کمک به حفظ سهمیه باشگاه های پر طرفدار کشور، خاطرنشان کرد: انتخاب به جا و سرعتی گرشاسبی نیز اقدام خوبی بود که از بسیاری از گمانه زنی ها و حاشیه سازی ها جلوگیری کرد.

وی با بیان این که این انتخاب را باید به فال نیک گرفت، اظهار داشت: گرشاسبی به عنوان فرزند ورزش و کسی که از همین بدنه است، می تواند کمک شایانی به باشگاه پرسپولیس در این شرایط حساس کند.

طاووسی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی استقبال کرد و گفت: حضور جوانان در این برهه از تاریخ لازم و ضروری است؛ اما تجربه پیشکسوتان به خصوص در حوزه ورزش و مشاوره های آن ها می تواند جوانان را در امور مدیریتی یاری کند تا ورزش کشور بتواند با پویایی روزهای موفقی را رقم بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز