هفته سیزدم، پارس جنوبی جم-پرسپولیس؛

ماموریت بزرگ برانکو در جم/ پرسپولیس به خوان هفتم رسید

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۲:۰۶
کد خبر: ۶۴۰۸۳۷
ماموریت بزرگ برانکو در جم/ پرسپولیس به خوان هفتم رسید
در حساس ترین بازی نیم فصل اول لیگ تیم پرسپولیس به مصاف تیم صدرنشین پارس جنوبی جم می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حساسترین بازی هفته سیزدهم لیگ ایران روز شنبه تیم پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه شهر جم به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

دیدار روز شنبه در شهر جم یکی از حساس ترین بازی‌های نیم فصل اول خواهد بود چون که دو تیم رده اول و دوم جدول رده‌بندی مقابل هم قرار خواهند گرفت. تیم پرسپولیس در شرایطی این بازی را برگزار خواهد کرد که در هفته دوازدهم نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل پدیده کسب کند و با یک امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفته است. سرخ‌پوشان بعد از چند هفته پیروزی و کسب نتایج خوب این تساوی را به دست آوردند و حالا در یک بازی سخت مقابل تیم خوب پارس جنوبی باید قرار بگیرند. پدیده این فصل لیگ برتر نیز در بازی هفته گذشته خود در زمین فولاد تن به شکست داد تا اختلاف این تیم با پرسپولیس بیشتر از یک امتیاز نشود. حالا شاگردان مهدی تارتار باید در زمین خود برای اینکه همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشند بازی سختی را با قهرمان فصل پیش لیگ برتر انجام دهند.

پرسپولیس در این بازی شجاع خلیل‌زاده که در بازی قبل به خاطر محرومیت حضور نداشت را در اختیار دارد و تقریبا ترکیب اصلی پرسپولیس در مقابل پارس جنوبی حاضر خواهند بود. فرشاد احمدزاده نیز بعد از چند هفته که به دلیل عمل جراحی از میادین دور بود در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و می‌تواند با نظر برانکو روز شنبه بازی کند. خط دفاعی پرسپولیس روز شنبه مقابل مهاجمان خوب پارس جنوبی کار سختی را در پیش دارد و بازگشت خلیل‌زاده در کنار سیدجلال حسینی می‌تواند بهترین خبر برای برانکو باشد. سرخ‌پوشان اگر بتوانند در این بازی به برتری دست پیدا کنند کار راحتی را در ادامه خواهند داشت و به نظر می‌رسد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس در گروی پیروزی مقابل پارس جنوبی جم خواهد بود. در طرف مقابل تیم جنوبی نیز نمی‌خواهد از این فرصت که در زمین خودش به مصاف شاگردان برانکو می‌رود بی بهره بماند و قطعا تماشاگران پرشور این تیم حمایت لازم را روز شنبه از پدیده این فصل به عمل خواهند آورد.

نکته جالب این بازی تقابل مهدی تارتار مقابل تیم سابق خودش است و انگیزه‌های این سرمربی جوان مقابل پرسپولیس دوچندان است. همچنین حضور محسن فروزان دروازه‌بان سابق استقلال در دروازه پارس جنوبی جم به جذابیت‌های این دیدار کمک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز