ذوب آهن ۰-۱ فولاد؛

قلعه امیر فرو ریخت

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۴۱۵۰۲
قلعه امیر فرو ریخت
تیم فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و فولاد در اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد به پایان رسید.

دو تیم در شرایطی در این دیدار به مصاف هم رفتند که بازی هفته قبل را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. تیم ذوب آهن که در زمین خود بازی می کرد بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان نیمه اول چند موقعیت را ایجاد کرد. نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و فرصت های زیادی را برای گلزنی داشتند. این بازی در نیمه دوم بسیار پربرخورد بود و داور چند بار از کارتهای زرد استفاده کرد. علی اصغر عاشوری در دقیقه 86 توانست گل اول تیم میهمان را به ثمر برساند. در ادامه تلاش های ذوبی ها برای به ثمر رساندن رساندن گل تساوی فایده ای نداشت و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. نکته جالب در این بازی اخراج دو بازیکن بود. حامد لک دروازه بان فولاد و وحید محمدزاده بازیکن ذوب آهن در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شدند. فولاد با این سه امتیاز 23 امتیازی شد و به رده چهارم جدول آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز