رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان- لهستان؛

امین طاهری راهی دیدار رده بندی شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۶:۳۵
کد خبر: ۶۴۱۵۲۰
امین طاهری راهی دیدار رده بندی شد
مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر بیدگوشج لهستان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) روزهای 4 و 5 آذرماه در کشور لهستان برگزار می شود.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست مقابل کازویا کویاناگی از ژاپن با نتیجه 7 بر 7 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، اطری حذف شد.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک شوتا فارتنادزه از گرجستان را شکست داد اما در دور سوم مقابل اسلام دودایف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف روسی مقابل کشتی گیر ژاپنی، صادقی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی و دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان ۲۰۱۵ در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی در حالی که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی اگر این کشتی را پیروز می‌شد در دور بعد باید به مصاف حریف رژیم اشغالگرد قدس می‌رفت. یوری کالاشنیکوف کشتی گیر روسی‌الاصل از رژیم صهیونیستی با نتیجه ۴ بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را از پیش رو برداشته بود.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 8 کامیل کاسکیولک از لهستان را مغلوب کرد وی در دور بعد در مصاف با جری هینو از فنلاند با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل، ماگومدامین دبیراف از روسیه با نتیجه 12 بر یک مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار برنده کشتی گیران هند و مجارستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز