نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون تنیس روی میز و رزمی؛

هاشمی: هماهنگی خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۶:۲۹
کد خبر: ۶۴۱۶۲۸
هاشمی: هماهنگی خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد
نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تنیس روی میز و رزمی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه نشست‌های هماهنگی فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018، نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تنیس روی میز و رزمی برگزار شد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در نشست با مسئولان فدارسیون تنیس روی میز، گفت: برخی تغییرات پی در پی قوانین رقابتها از سوی میزبان و سختی‌های حضور ورزشکاران در سه شهر مختلف که مسافت بسیاری هم با یکدیگر دارند، از جمله موضوعات مطرح شده در جلسات ستاد هماهنگی است که در این باره صحبت‌های لازم شده و شکر خدا هماهنگی خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد و هدف از برگزاری چنین نشستهایی هماهنگی بیشتر برای حضور قدرتمندانه در این رقابتها است.

هدف ما اعزام کاروان کیفی به این رقابت‌ها است، لذا امیدواریم در این نشست‌ها بتوانیم ضمن برآورده کردن نیازهای فدراسیونها، هماهنگی مناسبی جهت اعزام تیمها داشته باشیم.

البته دغدغه خاطر مالی ریاست محترم فدراسیون نیز قابل تامل است و به زودی در این باره اقدامات لازم از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت تا مشکلات مالی فدراسیون‌ها هم بر طرف شود.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‎های ملی کمیته المپیک نیز در این نشست گفت: خوشبختانه در این مدت تنیس روی میز به شرایط مطلوب و خوبی رسیده و امیدوارم این روند تا بازیهای آسیایی 2018 ادامه داشته باشد.

اسلامیان مدیر امور بین الملل کمیته ملی المپیک هم اشاره‌ای به ماده‌های تنیس روی میز در بازیهای 2018 داشت و توضیحاتی نیز در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک نوجوانان بوینس آیرس ارائه کرد.

در ادامه این نشست، قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به به برنامه‌های در دست اجرای فدراسیون گفت:

خوشبختانه به کمک کادر فنی و کمیته فنی برنامه جامع و کاملی را برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی در نظر گرفتیم و اگر بتوانیم تمامی آنها را با حمایتهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اجرا کنیم، قطعا در بازیهای آسیایی شانس مدال به خصوص در بخش مردان خواهیم داشت.

در بخش بانوان به خصوص جهت  پشتوانه سازی اقدامات خوبی انجام داده و سرمایه گذاری خوبی کرده‌ایم که قطعا در بازیهای المپیک نوجوانان و المپیک توکیو ثمرات آن را خواهیم دید.

در خاتمه طباطبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز تصریح کرد: تمام هم و غم وزارت ورزش و جوانان این است که ورزشکاران ایرانی با تمام قدرت راهی بازیهای آسیایی شوند و به همین دلیل از تمامی فدراسیونها خواهشمندیم نفرات خوبی را راهی این رقابتها کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز