بیست سالگی حماسه ملبورن؛

مدیرروستا: صحبت‌های عابدزاده در رختکن به بازیکنان انگیزه و انرژی داد/ در ملبورن، امداد غیبی داشتیم!

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۴۱۹۶۹
مدیرروستا: صحبت‌های عابدزاده در رختکن به بازیکنان انگیزه و انرژی داد/ در ملبورن، امداد غیبی داشتیم!
پیشکسوت فوتبال گفت: با همت و غیرت بچه ها توانستیم نتیجه را عوض کنیم و به فرانسه برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان بیست سال پیش توانست حماسه ملبورن را خلق کند تا همه از دیدار ایران و استرالیا خاطره شیرینی داشته باشند.

علی اصغر مدیرروستا، بازیکن تیم ملی در سال 1997، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی تیم ملی ایران مقابل تیم استرالیا دیدار خاصی بود و جو سنگین ورزشگاه شهر ملبورن سبب شد تا کار دشواری برابر کانگوروها داشته باشیم. ازدحام جمعیت و همچنین سروصداهایی که تماشاگران میزبان داشتند باعث شده بود کار برای ما دشوارتر شود. استرالیا با امتیاز میزبانی موفق شده بود تا بازی را بهتر از ما شروع کند اما در ادامه با همت و غیرت بچه ها توانستیم نتیجه را عوض کنیم و به جام جهانی فرانسه برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در خارج خارج از ایران می شنیدیم که مردم از پیر و جوان برای تیم کشورمان دعا می‌ کردند، افزود: با کمک های معنوی و دعاهایی که مردم کشورمان انجام دادند، تیم ملی کشورمان توانست استرالیا را در زمین خودش و در میان آن همه تماشاگر به چالش بکشاند و به جام جهانی جام جهانی راه پیدا کند.

مدیرروستا درباره صحبت‌های بازیکنان در بین دو نیمه هم بیان کرد: والدیر ویرا، سرمربی وقت تیم ملی، در رختکن‌ تاکتیک خاصی ارائه نداد. فقط صحبت‌هایی که بین بازیکنان رد و بدل شد، روی انگیزه بازیکنان تاثیر داشت. احمدرضا عابدزاده، کاپیتان تیم ملی، از بازیکنان خواست در بازی هر آنچه که در توان دارند روی طبق اخلاص بگذارند زیرا بسیاری از مردم کشورمان در انتظار صعود به جام جهانی هستند و صحبت های عابدزاده باعث شد تا بازیکنان با انرژی و انگیزه بیشتری در نیمه دوم به میدان بروند و خدا را شکر که بازیکنان توانستند جواز صعود به جام جهانی را در زمین استرالیا به دست آورند.

وی با تاکید بر اینکه پاره شدن تور دروازه باعث شد که تایمی از بازی بگذرد، گفت: این  لحظه را می شود به امداد غیبی مثال زد زیرا بعد از آن اتفاق تیم ملی توانست دردقایق پایانی به گل‌های حساسی و زیبایی دست پیدا کند که بعد از ۲۰ سال به عنوان یک خاطر شیرین همچنان در ذهن مردم یادگار بماند و به حماسه ملبورن تبدیل شود. هرگز روزهای خوب و شادی های که انجام دادیم را فراموش نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز