بیستمین دوره هندبال جام باشگاه‌های آسیا -هند؛

نفت و گاز گچساران به مصاف پلیس عراق خواهد رفت

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۵:۵۸
کد خبر: ۶۴۲۱۷۲
نفت و گاز گچساران به مصاف پلیس عراق خواهد رفت
در پایان مرحله گروهی رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا تیم نفت باید برای کسب مقام پنجم تا هشتم مسابقات خود را ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیستمین دوره رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۲۹ آبان ماه در هندوستان آغاز شده است. با برگزاری آخرین دیدارهای مرحله گروهی جدول رده بندی تیم ها مشخص و چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در گروه اول این رقابتها قرار داشت بدون کسب امتیاز و بردی در رده چهارم قرار گرفت و از جدول صعود نکرد. در این گروه تیم الدحیل قطر اول، شارجه امارات و مسقط عمان نیز دوم و سوم شدند.

تیم نفت و گاز گچساران در ادامه مسابقات باید برای کسب مقام پجم تا هشتم به مصاف رقبای آسیایی برود. تیم چهارم گروه اول با تیم سوم گروه دوم مسابقه می دهد به این ترتیب تیم نفت باید به مصاف تیم پلیس عراقی برود که در گروه خود صاحب ۵ امتیاز شده بود. برنده این دیدار برای کسب مقام پنجم و ششمی و بازنده نیز برای دریافت عنوان هفتم و هشتمی یک مسابقه دیگر پیش رو خواهند داشت. تیم نفت در دوره قبل این بازیها در رده چهارم آسیا ایستاده بود.

گروه بندی تیم ها در دور مقدماتی به این ترتیب است:

گروه A:

۱- الدحیل قطر با ۵ امتیاز، ۲- شارجه امارات با ۴ امتیاز، ۳- مسقط عمان با ۳ امتیاز، نفت و گاز گچساران بدون امتیاز

گروه B:

۱- النجم بحرین با ۸ امتیاز و بدون باخت، ۲- الاهلی قطر با ۵ امتیاز ، ۳-پلیس عراق با ۵ امتیاز، ۴- پاختاکور ازبکستان با یک امتیاز، ۵- باشگاهی از هند با یک امتیاز

به این ترتیب چهار تیم الدحیل قطر، شارجه امارات، النجم بحرین و الاهلی قطر به مرحله نیمه نهایی این رقابتها راه یافتند. دو تیم قطری باید در این مرحله به مصاف هم بروند که برنده آنها به فینال مسابقات راه می یابد. دو تیم اماراتی و بحرینی نیز با هم دیگر رقابت خواهند کرد. تیم اول این رقابتها جواز حضور در رقابتهای قهرمانی باشگاه های جهان را کسب خواهد کرد.

تیم باشگاهی هندوستان که برای اولین بار در این رقابتها حاضر بود با توجه به جدول بازیها هیچ مسابقه ای پیش رو نداشته و در رده نهم قرار گرفت.بیستمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان در هندوستان پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز