استارت لیست نهایی مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا اعلام شد؛

وزنه‌برداران المپیکی‌های ایران صدرنشین جدول‌های ورودی/ کیانوش رستمی و رقیبی از شیلی در صدر ۸۵ کیلوگرم

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۲۱۷۳
وزنه‌برداران المپیکی‌های ایران صدرنشین جدول‌های ورودی/ کیانوش رستمی و رقیبی از شیلی در صدر ۸۵ کیلوگرم
استارت لیست نهایی و رکوردهای ورودی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان در آناهیم آمریکا از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان با حضور ۳۲۸ وزنه بردار زن و مرد از ۶۸ کشور از فردا (سه شنبه ۷ آذرماه) به میزبانی شهر آناهیم آمریکا با رقابت دسته ۴۸ کیلوگرم زنان راس ساعت ۲۱:۳۰ شب آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۱۴۳ شرکت کننده زن از ۴۵ کشور و ۱۸۵ وزنه بردار مرد از ۵۹ کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت در روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه با برگزاری اوزان سنگین وزن خاتمه می‌یابد.

در بخش مردان ۷ تیم (ایران، آمریکا، ازبکستان، تایلند، کره جنوبی، آلمان و کلمبیا) با ترکیب کامل (۸ وزنه بردار) در این مسابقات حضور پیدا کرده اند.

با اعلام رکورد ورودی تمامی شرکت کنندگان حاضر در مسابقات بزرگسالان جهان و مشخص شدن رکورد‌های نهایی آنها، وضعیت وزنه برداران حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد.

برهمین اساس کیانوش رستمی به همراه "پرز مندز" از شیلی با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در صدر دسته ۸۵ کیلوگرم قرار دارد. سهراب مرادی با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم در صدر دسته ۹۴ کیلوگرم ایستاده است. در دسته ۱۰۵ کیلوگرم "ایوان افریموف" ازبک با رکورد ورودی ۴۱۰ کیلوگرم صدرنشین است. در نهایت بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و "لاشا تالاخادزه" از گرجستان با رکورد ورودی ۴۵۰ کیلوگرم در صدر جای گرفته اند.

کیانوش رستمی و علی میری دو ملی پوش دسته ۸۵ کیلوگرم، نخستین وزنه برداران کشورمان هستند که روز یکشنبه ۱۲ آذر راس ساعت ۱۱:۵۵ به وقت آناهیم (دوشنبه ۳:۲۵ بامداد به وقت تهران) به روی تخته خواهند رفت.

برنامه زمانبندی ملی پوشان کشورمان به همراه رکورد ورودی شان به شرح زیر است:

گروه (A) دسته ۸۵ کیلوگرم:

یکشنبه ۱۲ آذرماه راس ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه ظهر به وقت آناهیم (ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه شب به وقت تهران) با رقابت ۱۲ وزنه بردار آغاز می‌شود.

در استارت لیست نهایی این وزن، کیانوش رستمی به همراه "پرز مندز" از شیلی با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در صدر قرار دارند.

"کریستوف مسیج" از لهستان با رکورد ورودی ۳۶۷ کیلوگرم در رده بعدی جای دارد.

علی میری نیز با رکورد ورودی ۳۶۶ کیلوگرم به همراه "پیزالتو" ایتالیایی و "علیمف" ازبکستانی در رده‌های بعدی قرار گرفته اند.

گروه (A) دسته ۹۴ کیلوگرم:

یکشنبه ۱۲ آذر راس ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه به وقت آناهیم (دوشنبه ۲ و ۵۵ دقیقه بامداد به وقت تهران) با حضور ۱۱ وزنه بردار پیگیری می‌شود.

در استارت لیست نهایی سهراب مرادی با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم در صدر قرار دارد.

"فرخودبیک سوبیروف" ازبک با رکورد ورودی ۳۹۵ کیلوگرم در جایگاه دوم است.

سیدایوب موسوی، "عبداله راغب سعد" از مصر و "ائوریماس دیدزبالیس" از لیتوانی با رکورد ورودی ۳۹۰ کیلوگرم در جایگاه‌های بعدی جای دارند.

گروه (A) دسته ۱۰۵ کیلوگرم:

دوشنبه ۱۳ آذر از ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به وقت آناهیم (روز سه شنبه ۱۴ آذر ساعت ۴ و ۵۵ دقیقه بامداد) با رقابت ۱۳ وزنه بردار آغاز خواهد شد.

در استارت لیست نهایی این وزن، "ایوان افریموف" ازبسکتانی با رکورد ورودی ۴۱۰ کیلوگرم در صدر جای گرفته و "آرتورس پلسنیکس" از لتونی با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم در جایگاه دوم است. "میشالسکی" از لهستان با رکورد ورودی ۴۰۳ کیلوگرم در رتبه سوم قرار دارد و علیرضا سلیمانی و علی هاشمی دو ملی پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان با رکورد ورودی ۴۰۱ کیلوگرم در جایگاه‌های ایستاده اند.

رقابت گروه (A) دسته ۱۰۵+ کیلوگرم:

سه شنبه ۱۴ آذر راس ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به وقت آناهیم (روز چهارشنبه ۱۵ آذر ساعت ۴ و ۵۵ دقیقه بامداد) رقابت ۱۰ وزنه بردار آغاز می‌شود.

در استارت لیست نهایی این وزن، سعید علی‌حسینی و بهداد سلیمی به همراه "لاشا تالاخادزه" از گرجستان با رکورد ورودی ۴۵۰ کیلوگرم در صدر قرار دارند.

نظر شما