پیکان-استقلال؛

شفر و یارانش در آزمون پیکان سواری

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۲:۲۰
کد خبر: ۶۴۲۷۵۴
شفر و یارانش در آزمون پیکان سواری
تیم‌های همشهری پیکان و استقلال درورزشگاه شهر قدس به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود و تیم های همشهری پیکان و استقلال در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت پانزده آغاز خواهد شد.

شاگردان مجید جلالی در تیم پیکان که در دو هفته گذشته نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و تنها یک امتیاز کسب کردند، این هفته به دنبال این هستند که مقابل استقلال دوباره اوج گرفته جایگاه خودشان را در رده سوم حفظ کنند.  استقلال در این دیدار وریا غفوری را که در بازی گذشته مصدوم بود، در اختیار دارد و همچنین احتمال حضور پژمان منتظری در لیست ۱۸ نفره استقلال برای این دیدار وجود دارد. پیکان در این دیدار امیرحسین صادقی، مدافع با تجربه خودش را در اختیار ندارد. این در حالی است که استقلالی‌ها بدون محروم پا به این دیدار می‌گذارند.

در حال حاضر پیکان با ۲۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و استقلال با پیروزی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد با ۱۶ امتیاز در رده نهم جای گرفته است. پیکان می‌تواند با پیروزی در این دیدار به رده دوم هم صعود کند اما آن‌ها می‌دانند که در صورتی که توفیقی در این دیدار کسب نکنند فولاد و پدیده در رده‌های چهارم و پنجم در یک قدمی رسیدن به این تیم قرار دارند. استقلال هم می‌تواند با پیروزی در این دیدار به رده هفتم صعود کند.

پیکان – استقلال، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهر قدس تهران

نظر شما