سعید لطفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی پیکان و استقلال هجومی خواهد بود/ بحث جادوگری به فوتبال لطمه می‌زند

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۶:۰۲
کد خبر: ۶۴۳۲۶۴
بازی پیکان و استقلال هجومی خواهد بود/ بحث جادوگری به فوتبال لطمه می‌زند
بازیکن اسبق پیکان و استقلال، گفت: اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند، برای فوتبال کشور خوب خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید لطفی، بازیکن اسبق استقلال و پیکان، درباره دیدار امروز دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد : پیکان اکنون روزهای خوبی را سپری می‌کند و استقلال هم با حضور شفر به شرایط لازم رسیده و هر دو تیم با آمادگی کامل به مصاف یکدیگر می‌روند که امیدوارم شاهد بازی هجومی و زیبایی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردان جلالی با برنامه و تکنیکی بازی می‌کنند، افزود: اگر کادر فنی استقلال بتوانند آنالیز خوبی نسبت به تیم پیکان انجام دهند به راحتی  مانع برنامه ریزی تیم پیکان در جریان بازی خواهند شد. مهاجمان استقلال برای گلزنی باید به آرامش روحی و روانی برسند.

لطفی ادامه داد: مهاجمان استقلال به دلیل فشارهای بسیاری که تحمل می‌کنند با تمرکز لازم به میدان نمی‌روند و موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود.مربی باید شرایطی را ایجاد کند تا فشار از روی مهاجمان کمتر شود و با تمرکز بیشتری به میدان روند.

وی درباره بحث جادوگری در فوتبال، گفت: جادوگری از گذشته در فوتبال ایران بوده و هنوز هم باقی مانده اما با این تفاوت که بحث جادوگری در فوتبال ایران افزایش پیدا کرده است. در لیگ یک هم از این مشکلات وجود دارد که به فوتبال لطمه خواهد زد.

بازیکن اسبق پیکان درباره شایعه جادوگری توسط مجید جلالی در تیم پیکان، هم گفت: جلالی در شخصیتی نیست که بخواهد به سمت جادو برود. می‌خواهند با حاشیه بردن تیم پیکان مانع پیشرفت آن شوند. اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند هرگز کسی به فکر جادو نیست اما تیم‌های دیگر زمانی که به نتایج خوب برسند اقدام به جادو کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز