رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد/ بازی با مراکش تعیین کننده است

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۷:۴۶
کد خبر: ۶۴۴۴۳۴
تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد/ بازی با مراکش تعیین کننده است
پیشکسوت فوتبال گفت: ایران هستیم و در بازی های سخت همواره نشان داده‌ ایم که می توانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شاهرودی درخصوص قرعه‌کشی جام جهانی و گروهی که ایران در آن قرار گرفته، به خبرنگار برنا گفت: فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما مطمئنا فدراسیون فوتبال باید برنامه‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم ملی با تیم‌های خوب و قدرتمند در نظر بگیرد نه اینکه فقط با تیم‌های ضعیف بازی کنیم و آنها را ببریم. ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که به جام جهانی رفته‌اند و در این بازی‌ها محک بخوریم. البته من به تیم ملی امیدوار هستم.

هافبک تیم ملی کشورمان در جام جهانی فرانسه افزود: تیم ملی نشان داده که از استراتژی دفاعی بسیار خوبی برخوردار است، ما به صورت تیمی دفاع را خیلی خوب انجام می دهیم و چشم به ضد حملات داریم، همین می‌تواند یکی دیگر از نقاط قوت ما به شمار آید، ضمن اینکه هرگز فراموش نکنیم ما ایران هستیم و در بازی های سخت همواره نشان داده‌ایم که می توانیم بازی خوبی ارائه دهیم و به قول معروف بچه های ما مرد روزهای سخت هستند، در جام جهانی گذشته ما در بازی با آرژانتین بازی را به خلاقیت مسی باختیم در غیر این صورت حداقل نتیجه ماه با آرژانتین مساوی بود. بچه‌های ما انگیزه خوبی دارند ومن به آنها امیدوارم،بازی اول بسیار مهم است و بازی با مراکش بازی تعیین کننده ای برای ما خواهد بود، با گرفتن 3امتیاز می توانیم به صعود از این گروه امیدوار باشیم.البته بردن مراکش کار بسیار سختی است اما شدنی است و فوتبال ایران پتانسیل این کار را دارد.

او درباره تاثیر کی روش به عنوان یک مربی پرتغالی در بازی با این کشور اظهار کرد: قطعاً این که خود کی روش یک پرتغالی است می‌تواند در بازی مستقیم با این تیم تاثیرگذار باشد به هر حال او با شیوه فوتبال ملی کشورش آشنایی دارد و راحت تر می تواند این تیم را از هر نظر آنالیز کند.

شاهرودی در انتها گفت: تیم پرسپولیس امسال چشم به قهرمانی در جام حذفی و لیگ دارد و قطعا با روند بچه ها  می ‌توانند این جام ها را برای هواداران کسب کنند. در ابتدای فصل هم گفته بودم که پرسپولیس یک سر و گردن از سایر تیم ها بهتر بازی می کند و قهرمانی زودهنگام در نیم‌فصل گواهی بر این ادعا است. جا دارد این قهرمانی را به تمامی مربیان و بازیکنان و به ویژه هواداران پرسپولیس که در گرما و سرما حامی تیم بودند و تیم را هرگز تنها نگذاشتند تبریک بگویم و امیدوارم در نیم فصل دوم هم این روند ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز