مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان؛

قهرمان المپیک ریو در آمریکا نقره‌ای شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۰:۰۷
کد خبر: ۶۴۴۹۷۱
قهرمان المپیک ریو در آمریکا نقره‌ای شد
وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان مدال نقره حرکت یک ضرب مسابقات جهانی آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از دوشنبه هفته گذشته در آناهایم آمریکا آغاز شده است که رقابت‌ها برای ملی‌پوشان کشورمان از امشب در دسته 85 کیلوگرم با حضور کیانوش رستمی و علی میری آغاز شد که نمایندگان کشورمان در این دسته به مصاف 10 وزنه‌بردار دیگر از کشورهای گرجستان، فرانسه، شیلی، لهستان، ازبکستان، ایتالیا، کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و کلمبیا رفتند.وزنه بردار ازبکستانی از حضور در رقابت انصراف داد.

حرکت یک‌ضرب:

کیانوش رستمی، قهرمان المپیک ریو و رکورددار جهان که چندی پیش مصدومیت زانویش در جریان تمرینات تشدید شده بود و اما و اگرهایی برای حضورش در مسابقات به گوش می‌رسید، برای نخستین حرکت یک ضرب وزنه 170 کیلویی را انتخاب کرد که به راحتی موفق به مهار آن شد، اما در دومین حرکت موفق به مهار وزنه 174 کیلوگرمی نشد. رستمی در حرکت سوم وزنه 174 کیلویی را مهار کرد و مدال نقره گرفت.

علی میری دیگر نماینده کشورمان در این دسته پس از اینکه در اولین و دومین حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه 155 کیلوگرمی نشد در نهایت در سومین حرکت این وزنه را بالای سر برد، تا با این وزنه و کسب جایگاه هفتم در این حرکت به کارش پایان دهد.

آرلِی پرز مندز از شیلی با رکورد 175 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و آنتونیو پیزولاتو از ایتالیا نیز با 162 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

کیانوش رستمی برتی نخستین حرکت دوضرب وزنه 212 کیلوگرمی و میری وزنه 193 کیلوگرمی را درخواست کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز