پیگیری مسابقات والیبال؛

هشت تیم مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۶:۳۱
کد خبر: ۶۴۵۹۷۴
هشت تیم مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان مشخص شدند
مرحله پلی آف دور مقدماتی لیگ دسته یک رده سنی نوجوانان به پایان رسید و 8 تیم برتر صعود کننده به مرحله نهایی این رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی نوجوانان پسر سال 96 جام شهید «محسن حججی» که از روز شنبه هفته جاری با حضور 14 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده بود، روز سه شنبه در مرحله پلی آف و نیمه نهایی پیگیری شد.

در گروه یک این رقابت ها و در شهر قزوین چهار تیم شهرداری قزوین، توپکاه بابلسر، کریمه قم و بیمه رازی نور به مرحله نیمه نهایی دور مقدماتی صعود کردند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را نیز به دست آوردند.

در مرحله نیمه نهایی نیز تیم های توپکاه بابلسر سه بر یک کریمه قم را شکست داد و شهرداری قزوین سه بر صفر بیمه رازی را از پیش رو برداشت تا تیم های توپکاه بابلسر و شهرداری قزوین فینالیست شوند و تیم های کریمه قم و بیمه رازی به دیدار رده بندی دور مقدماتی راه یابند.

در مرحله پلی آف گروه دوم و در شهر اراک نیز نتایج زیر به دست آمد تا تیم های لاستیک بارز کرمان، شهروند اراک و صنایع اردکان به همراه پیروزی کیش که قبلا صعود کرده بود، مجوز مرحله نهایی این رقابت ها به دست آوردند:

شهروند اراک ۳ – صنعت نفت آبادان صفر

گل گهر سیرجان صفر – لاستیک بارز کرمان ۳

صنایع اردکان ۳ –  ملوان تهران صفر

در مرحله نیمه نهایی این گروه تیم پیروزی کیش سه بر یک لاستیک بارز کرمان را شکست داد و شهروند اراک سه بر دو صنایع اردکان را از پیش رو برداشت تا دو تیم پیروزی کیش و شهروند اراک به دیدار نهایی این منطقه راه یابند. همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان و صنایع اردکان در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما