این شکست از ارزش‌های تیم روسیه چیزی کم نمی‌کند؛

ناظم الشریعه: فشار زیادی بابت جوان گرایی روی ما است/ لیگ حرفه‌ای ۶ یا ۷ ماهه نیست

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۳:۰۱
کد خبر: ۶۴۶۰۱۵
ناظم الشریعه: فشار زیادی بابت جوان گرایی روی ما است/ لیگ حرفه‌ای ۶ یا ۷ ماهه نیست
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به نداشتن تمرین قبل از این مسابقات در این بازی به هماهنگی بهتری دست یافتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از پیروزی چهار بر صفر تیمش برابر روسیه و کسب عنوان قهرمانی مسابقات چهارجانبه اصفهان، گفت: ایران و روسیه در فوتسال رقیب دیرینه هستند. این بازی‌ها استفاده کردن از فرصت‌ها است. این باخت چیزی را از ارزش‌ها و توانمندی روسیه کم نمی‌کند، من به سرمربی روسیه احترام می‌گذارم.تمامی بازیکنان امروز خوب بودند، با توجه به نداشتن تمرین قبل از این مسابقات در این بازی به هماهنگی بهتری دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال جوان گرایی هستیم البته فشار زیادی از این بابت بر روی ما است. بدون تمرین نمی‌توان پیشرفت داشت. از مصدومیت حمید احمدی بسیار ناراحت هستم. با جوان گرایی وتمرینات خوب و منظم می‌توانیم روزهای خوبی داشته باشیم.

ناظم الشریعه درخصوص تیم ملی فوتسال روسیه عنوان کرد: این شکست از ارزش‌های تیم روسیه چیزی کم نمی‌کند چرا که روسیه یکی از بهترین تیم‌ها است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما باید از فدراسیون بخواهید تا برنامه ریزی درستی برای لیگ داشته باشند که این فشردگی بین بازی‌های ملی و لیگ بوجود نیاید، اظهار داشت: من نامه نگاری کرده‌ام، اما تصمیمات لیگ توسط هیئت رییسه است. لیگ حرفه ای لیگ ۶ الی ۷ ماهه نیست و باید طی مدت ۱۰ ماه برگزار شود، برای اولین بار برنامه تیم ملی را زودتر بسته‌ام.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: هیئت رییسه باید دیدشان بهتر شود. کادر فوتبال قوی تر از فوتسال است و از تشکیلات فوتبال بیشتر از فوتسال حمایت می‌کنند. تشکیلات فوتسال ضعیف تر از فوتبال است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ساختارها درست شود، من شرمنده باشگاه‌ها هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز