شکست ورامین در تبریز؛

چهارمین برد شمس در کاشان رقم خورد

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۶:۴۰
کد خبر: ۶۴۶۰۸۹
چهارمین برد شمس در کاشان رقم خورد
تیم والیبال شمس در هفته پایانی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر و در کاشان به چهارمین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم و پایانی دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) پیگیری شد.

در چهارمین دیدار این هفته و در سالن هفت مهر کاشان، رعد پدافند میزبان شمس بود که سه بر یک مغلوب میهمان خود شد تا شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس چهارمین برد خود را در کاشان جشن بگیرند. نماینده کاشان در ست نخست ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شمش شد تا دور رفت مرحله مقدماتی را بدون برد و امتیاز به پایان برساند.

احمد سرمست و علی اصغر ثابتی پور داوران اول و دوم این مسابقه ۱۱۶ دقیقه بودند و امیر صداقت نیز به عنوان ناظر، بر این دیدار که ۴۲۰ تماشاگر داشت، نظارت کرد. طیب عینی، مصطفی باقری، محمد جواد حیدری، محمد مهدی صادق زارع، جواد حسین آبادی و محمود رسولی ترکیب تیم رعد پدافند در ابتدای این مسابقه بودند و محمد وکیلی نیز از ترکیب مهرداد شیبانی، امیرمحمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، مهدی رضایی و بهنام ابراهیمی برای تیم شمس در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

تیم والیبال هاوش گنبد دیگر تیم میهمان پیروز این هفته بود که در سالن آیت الله خاتمی اردکان موفق به شکست سه بر دو میزبان خود شد. خاتمی ها در ست های اول و سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۷ بر ۱۵ مغلوب هاوش گنبد شدند.

بهروز جعفری، محمد محبوب عشق دوست و محمود کشفی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. این دیدار ۱۴۰ دقیقه طول کشید، یک هزار تماشاگر داشت و خاتم اردکان این مسابقه را با ترکیب حسین امیری، بهمن جهان دیده، علیرضا جلالی، اکبر ولایی، محمد رضی پور و حمید سوسن آبادی آغاز کرد.

در آنسوی میدان نیز تیم هاوش گنبد در ابتدای این مسابقه از ترکیب عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، عبدالله ناظری، بنیامین ایگدری، جمال الدین کنعانی پور و متین تکاور استفاده کرد. آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد و شهرداری این شهر میزبان همنام ورامینی خود بود که سه بر دو میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار ۱۰۵ دقیقه که دو هزار تماشاگر داشت، شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز در ست های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶ و ۳۱ بر ۲۹ مغلوب شهرداری ورامین شدند اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ فاتح میدان شدند تا ضمن کسب دهمین پیروزی خود، ۲۵ امتیازی شوند. این دیدار سه کارت زرد و قرمز داشت که عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز و آندره بازیکن شماره ۱۲ شهرداری ورامین کارت زرد از داور نخست دریافت کردند و سرمربی تبریز در ادامه نیز یک کارت قرمز گرفت.

مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، میکائیل تاجر و میر بابک موسوی ترکیب تیم شهرداری تبریز در ابتدای این مسابقه بودند. فرهاد نفرزاده سرمربی تیم شهرداری ورامین نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب رسول نجفی، مسعود غلامی، رحمان داوودی، آندره، محمد محمد کاظم و آرمین تشکری استفاده کرد. کیوان عابدزاده و قادر صادقی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. یونس حسن زاده و محمد حسین شفقی نیز ناظران این مسابقه بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز