حکم فیفا برای باشگاه پدیده لازم الاجراست :

وثوق احمدی: نامه کسر امتیاز را به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم/ احتمال سقوط به لیگ یک وجود دارد

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۰:۲۲
کد خبر: ۶۴۶۶۱۰
وثوق احمدی: نامه کسر امتیاز را به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم/  احتمال سقوط به لیگ یک وجود دارد
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت:فدراسیون فوتبال روز گذشته نامه‌ کسر امتیاز را از فیفا دریافت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روزبه وثوق احمدی با تائید کسر ۶ امتیاز از باشگاه پدیده مشهد به دلیل پرداخت نشدن مطالبات زوران کنزوویچ، بازیکن صربستانی سابق این تیم گفت: فدراسیون فوتبال روز گذشته نامه‌ای را از فیفا دریافت کرد که در آن قید شده بود باید ۶ امتیاز از تیم پدیده مشهد به دلیل پرداخت نکردن مطالبات زوران کنزوویچ کسر شود. شکایت این بازیکن قدیمی است و با وجود اخطار‌های مکرر کمیته انضباطی فیفا باشگاه پدیده مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرد تا در نهایت کمیته انضباطی فیفا چنین حکمی را صادر کرد.

او افزود: البته کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم به دلیل شکایت بازیکن صربستانی در ابتدای فصل باشگاه پدیده را از جذب بازیکن خارجی محروم کرد و این حکم تا زمانیکه رضایت کنزوویچ گرفته نشود پابرجا است.

وثوق احمدی خاطرنشان کرد: پرونده کنزوویچ ابتدا در کمیته تعیین وضعیت فیفا به جریان افتاد اما با وجود اخطار‌های این نهاد باشگاه پدیده مطالبات او را پرداخت نکرد تا پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال رفت. این نهاد هم بار‌ها به باشگاه پدیده تذکر داد تا نسبت به پرداخت مطالبات کنززویچ اقدام کند، اما با توجه به انجام نشدن این کار در نهایت حکم کسر امتیاز برای باشگاه پدیده مشهد صادر شد. این حکم به باشگاه پدیده ابلاغ شده است و لازم الاجراست.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا باشگاه پدیده می‌تواند با اعتراض به حکم مذکور آن را به حالت تعلیق درآورد یا خیر، گفت: حکم فیفا قطعی است و با توجه به اینکه باشگاه پدیده به اخطار‌های قبلی فیفا بی توجه بوده است این حکم باید اجرا شود. فردا (شنبه) نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم تا کسر ۶ امتیاز از پدیده را اعمال کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: تا جاییکه اطلاع دارم باشگاه پدیده در کنار پرداخت مطالبات کنزوویچ تا یک ماه دیگر باید هزینه دادرسی را هم پرداخت کند در غیر این صورت احتمال دارد کمیته انضباطی فیفا در مراحل بعدی حتی حکم سنگین تری مانند سقوط این تیم به لیگ دسته اول را صادر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز