در بخش انفرادی صورت گرفت؛

پایان تلاش نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی جام جهانی قطر

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶:۴۸
کد خبر: ۶۴۶۷۰۳
پایان تلاش نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی جام جهانی  قطر
نمایندگان شمشیربازی کشورمان به کار خود در بخش انفرادی رقابت های جهانی اسلحه اپه در کشور قطر پایان دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های جهانی قطر با حضور تیم ملی اسلحه اپه ایران امروز آغاز شد و نمایندگان کشورمان‌‌ ( طاهرعاشوری،  محمد رضایی، امیررضاکنعانی و حسین جعفری) در بخش انفرادی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

طاهرعاشوری در دور مقدماتی(پول) با غلبه بر حریفانی از کویت، چین واتریش   و باخت در برابر اکراین، کره و فرانسه به دور حذفی صعود در گام بعدی با شکست حریفی از لهستان با نتیجه 14 بر 15 به جدول 64 نفره صعود کرد  اما در این مرحله برابر حریفی از هنگ کنگ شکست خورد و از دور مسابقات خارج شد.

محمد رضایی  با 2 پیروزی برابر نمایندگان آلمان  و چین و 4 باخت مقابل شمشیربازانی از فرانسه،‌‌سنگاپور،سوئیس و هنگ کنگ به جدول 128 نفره صعود کرد.  در این مرحله  11 بر 15 نتیجه را به  حریف کره ای خود واگذار کرد  از دور مسابقات کنار رفت.

امیر رضا کنعانی دیگر شمشیرباز ایران  با  2 برد مقابل ورزشکاران انگلیس و لهستان و 4 باخت برابر رقبایی از سوئیس، روسیه، فرانسه و کلمبیا به جدول  128 نفره صعود. در گام بعدی پس از  برد مقابل حریفی از مراکش به جدول  64 نفره راه یافت و در این مرحله برابر حریفی از مجارستان با نتیجه 5 بر 15  شکست خورد  و از ادامه مسابقات بازماند.

اما حسین جعفری آخرین نماینده  با یک پیروزی  مقابل شمشیرباز قطری و باخت برابر حریفانی از لهستان، اوکراین، فرانسه، ایتالیا و چک از گردونه مسابقات خارج  و موفق به صعود به دور حذفی نشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز