می خواهیم با پیروزی مقابل برق جدید شیراز به تعطیلات نیم فصل برویم

ایمن تراج: حرکت زیبای میررسول حسینی را فراموش نمی کنم/ آرزوی بزرگ من لیگ برتری شدن با خونه به خونه است

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۴۶۷۴۸
ایمن تراج: حرکت زیبای میررسول حسینی را فراموش نمی کنم/ آرزوی بزرگ من لیگ برتری شدن با خونه به خونه است
دروازه بان تیم خونه به خونه با تاکید بر اینکه آرزویش لیگ برتری شدن با این تیم است، از حمایت و حرکت زیبای میررسول حسینی تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با برد هفته گذشته خود مقابل اکسین البرز بیش از پیش به صدرنشینان نزدیک شد. این تیم در 16 دیدار اخیرش 10 بازی را با کلین شیت به پایان برد تا دروازه بانان این تیم رکورد جالبی از خود بر جای بگذارند.

در آستانه دیدار با برق جدید شیراز گفتگویی با میکائیل ایمن تراج، دروازبان خونه به خونه، ترتیب دادیم که با هم می خوانیم:

♦️ میکائیل از شرایط تیم بگو. تمرینات در تهران چطور پیش رفت؟

خدا را شکر تیم در شرایط خوبی به سر می برد. پس از برد مقابل اکسین از روحیه خوبی برخورداریم و آماده ایم تا با برد مقابل برق شیراز جایگاه تیم را در جدول سروسامان دهیم. بارندگی شمال سبب شد تمرینات دو روز در تهران پیگیری شود که بسیار بانشاط و موثر برگزار شد و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار کنیم.

♦️هفته گذشته یک بازی حساس مقابل اکسین را با پیروزی پشت سر گذاشتید.

همین طور است. اکسین یکی از تیم های خوب این فصل است که تمام بازی های خانگی خود را به بهترین نتایج پشت سر گذاشت و در هر بازی موقعیت های خوبی خلق می کند ولی این تیم مقابل ما موقعیت خاص نداشت و به خوبی مشخص شد کادر فنی ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودند. در این بازی پنالتی صد در صد ما نادیده گرفته شد و چند موقعیت گل عالی هم خلق کردیم که با بدشانسی به هدر رفت. باید تلاش کنیم تااین موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم تا بدون استرس به توپ ضربه بزنیم.

♦️ظاهرا هر دروازه بانی درون دروازه تیم خونه به خونه قرار گیرد باید انتظار کلین شیت از وی داشته باشیم. در تعداد کلین شیت هم که با میررسول حسینی برابر شدی

خدا را شکر تیم گلری ما پشت همدیگر ایستاده و از همدیگر دفاع می کنیم. همچنین در خط دفاعی نیز بازیکنان باهوشی داریم که فرصت عرض اندام به مهاجمان حریف را نمی دهند. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و رکورد جالبی از خود برجای بگذاریم. جا دارد از نادر غبیشاوی هم بابت زحماتی که برای ما می کشد تشکر کنم.

photo_2017-10-27_21-10-52

♦️در پایان بازی با سیاه جامگان در جام حذفی شاهد یک صحنه زیبا بین تو و میررسول حسینی بودیم. بعد از اینکه پنالتی آخر را دفع کردی میررسول دستت را گرفت و به سمت هواداران برد. تو هم دستش را بالا بردی و همدیگر را در آغوش گرفتید و تو اشک ریختی. دلیلش چه بود؟

به خاطر یک سری مسائل شخصی شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم. خدا را شکر در آن دیدار عملکرد خوبی داشتم و موفق شدیم به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کنیم. دست میررسول درد نکند. برای حمایت از من می خواست مرا بلند کند که مانع این کار شدم و من هم دست او را بلند کردم و به هواداران گفتم این برد متعلق به همه ماست. لحظات قشنگی بود که سبب شد اشک شادی بریزم. حرکت زیبای میررسول را هیچ وقت فراموش نمی کنم. این خیلی خوب است که دروازه بان های یک تیم اینگونه پشت همدیگر باشند و از هم حمایت کنند. فوتبال تمام می شود و این خاطرات خوش و زیبا است که باقی می ماند. برای سید رسول هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

♦️چه عاملی سبب شد تا اتحاد و همبستگی خوبی بین مربیان، بازیکنان و مدیریت باشگاه حاکم شود؟ این اتفاق را در فصول گذشته شاهدش نبودیم.

خدا را شکر آقا جواد و کادر مربیگری حمایت جانانه ای از بچه ها دارند و پیگیر مشکلات بازیکنان هستند. ضمن اینکه ایشان جوی را در تیم ایجاد کردند که بازیکنان دریابند تنها رمز موفقیت تیم توکل به خدا، همدلی، داشتن هدف و تلاش مستمر می باشد. خدا را شکر در بازیکنان این فصل خونه به خونه منیّت و خودخواهی دیده نمی شود و همه پشتیبان همدیگر هستند. مدیریت باشگاه نیز برای پیشبرد اهداف تیم تلاش زیادی از خود به خرج می دهد که جای تقدیر دارد. ان شاءالله آقای حسن زاده در ادامه نیز از بچه ها حمایت کنند تا با آرامش و بدون مشکل بتوانیم فوتبال مازندران و بابل را به آرزویش برسانیم. جا دارد از آقایان قاسم حسن زاده و جواد نکونام و سایر اعضای کادر فنی بابت این جو خوبی که در تیم ایجاد کردند تشکر کنم.

♦️این هفته یک بازی شش امتیازی و حساس با برق جدید شیراز دارید. شناختی از این تیم دارید؟

برق جدید شیراز با بضاعتی که دارد نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم مربی خوب و با دانشی دارد و یقینا بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم یک بازی جوانمردانه را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم. شناخت چندانی از این تیم نداریم ولی کادر فنی این تیم را آنالیز کردند و روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار کردیم. امیدوارم با روحیه خوبی که از برد مقابل اکسین گرفتیم مقابل برق جدید شیراز نیز پیروز از زمین خارج شویم و با روحیه خوب به تعطیلات نیم فصل برویم.

photo_2017-11-14_19-23-01

♦️خونه به خونه رفته رفته موفق شد خود را به جمع مدعیان صعود برساند. چقدر امیدواری در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنید؟

ببینید، از ابتدای فصل یک تیم جوان با آقای رحمانی کار را شروع کرد و امیدی برای صعود نداشتیم. بعد از حضور آقای نکونام تیم جان تازه ای گرفت و هر بازی برای برد وارد زمین شدیم. در چند بازی واقعا بدشانسی آوردیم و اگر امتیازاتش را مفت از دست نمی دادیم هم اکنون در کنار نفت مسجدسلیمان قرار داشتیم. به هر حال با نتایجی که کسب کردیم انتظارات را بالا برد ولی ما همچنان بدون هیچ ادعایی بازی به بازی پیش می رویم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا حسرت امتیازات از دست رفته را نخوریم. یکی از آرزوهای بزرگ من این است که با تیم خونه به خونه به لیگ برتر بروم و ان شاءالله در پایان این فصل بتوانم به این آرزوی خود دست یابم.

♦️هفته بعد که یک بازی بسیار حساس هم مقابل گسترش فولاد تبریز در جام حذفی دارید.

فعلا به هیچ عنوان به آن دیدار فکر نمی کنیم و فکرمان به بازی فردا مقابل برق جدید معطوف شده است.

♦️صحبت پایانی؟

جا دارد تشکر ویژه ای از هواداران تیم مان داشته باشم که در سرما و گرما و فارغ از هر نتیجه ای حامی تیم ما هستند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند. انتظاری هم که از مسئولان مازندران داریم این است که حاج قاسم حسن زاده را تنها نگذارند و پشت شان را خالی نکنند. باور کنید در این شرایط سخت اقتصادی امثال آقای حسن زاده کم پیدا می شود که عاشقانه برای فوتبال هزینه کنند ولی متاسفانه حمایتی از ایشان نمی شود. آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایشان و خانواده شان دارم و امیدوارم در پایان فصل مدیریت باشگاه و هواداران خونه به خونه را خوشحال ببینم.

photo_2017-10-27_21-12-05

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز