ناظر می‌توانست بازی را قطع کند؛

افشاردوست: در قصور ناظران و داوران دیدار ارومیه شکی نیست

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۴:۲۳
کد خبر: ۶۴۷۰۳۰
افشاردوست: در قصور ناظران و داوران دیدار ارومیه شکی نیست
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: ناظران و داوران دیدار هفته دهم لیگ برتر در ارومیه اشتباهاتی داشتند که در آن شکی نیست و باید قبل از ست پنجم این مسابقه را قطع می کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود افشاردوست درباره نشست هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: این نشست با حضور دکتر داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد و مباحث زیادی درباره حاشیه های دیدار شهر ارومیه در هفته دهم لیگ برتر والیبال شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: حاشیه های بوجود آمده در دیدار شهرداری ارومیه و پیکان تهران در دو محور در این نشست بررسی شد که یکی دلایل بروز چنین اتفاقاتی است. بر اساس قوانین و مقررات والیبال و آئین نامه سازمان لیگ، ناظر و داوران این دیدار می توانستند قبل از ست پنجم این مسابقات را قطع کنند اما این کار انجام نشده است.

وی تاکید کرد: در قصور و اشتباهات نمایندگان فدراسیون والیبال در این مسابقه شکی نیست و سرپرست سازمان لیگ و رئیس کمیته داوری فدراسیون والیبال نیز که در این نشست حضور داشتند، بر این موضوع با اعضای جلسه توافق داشتند.

افشاردوست ادامه داد: اتفاقات ست پنجم این مسابقه نیز دیگر محور مورد بررسی در این نشست بود و شرکت کنندگان نظرات متفاوتی در این باره داشتند. دوستان ما در هیات والیبال استان آذربایجان غربی در مورد نتیجه اعلام شده از سوی کمیته انضباطی مشکلی ندارند و اما حساسیت آنان درباره دلایل بروز چنین حاشیه هایی است.

وی با یادآوری اینکه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر و داوران یک مسابقه آرای خود را صادر می کند، گفت: بر همین اساس قرار شد باشگاه شهرداری ارومیه درخواست تجدید نظر بزند و در کمیته تجدید نظر و استنیاف که با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود، درخواست این باشگاه بررسی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز