به زودی اردونشینان تیم جوانان هم معرفی می‌شوند؛

داوری: ملی پوشان بوکس به طور جدی و با انگیزه تمرین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۵:۵۵
کد خبر: ۶۴۷۵۷۷
داوری: ملی پوشان بوکس به طور جدی و با انگیزه تمرین می‌کنند
سرپرست فدراسیون بوکس گفت: بوکسور‌های جوان خرداد سال آینده باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند و دارندگان مدال طلای آسیا سهمیه حضور در المپیک جوانان بوئنوس آیرس در مرداد را کسب می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس درباره برنامه‌های آماده سازی تیم بوکس جوانان گفت: رقابت‌های انتخابی جوانان را هفته گذشته در گرگان برگزار کردیم و با مشخص شدن نفرات برتر، به زودی اردونشینان تیم جوانان هم معرفی می‌شوند تا اردوی این تیم را هم برپا کنیم.بوکسور‌های جوان خرداد سال آینده باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند و دارندگان مدال طلای آسیا سهمیه حضور در المپیک جوانان بوئنوس آیرس در مرداد را کسب می‌کنند.

داوری با اشاره به برپایی دومین اردوی تیم ملی بوکس عنوان کرد: دومین مرحله اردوی تیم ملی از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده است. شرایط اردو‌ قابل قبول است و بوکسور‌ها به طور جدی و با انگیزه تمرین می‌کنند. رقابت‌های انتخابی درون اردویی در مرحله سوم اردو‌ها تیم ملی، برگزار می‌شود. این انتخابی برای شناخت ترکیب تیم ملی در راه آماده سازی تیم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز